نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران مدعی شد تیمش یکی از بهترین بازی‌های خود را مقابل ذوب‌آهن اصفهان انجام داده است.

شفر: هنوز جنگ را نباخته‌ایم

به گزارش خبرورزشی ، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از دیدار تیمهای ذوبآهن  و استقلال در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی یک بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید, اظهار داشت: فکر میکنم این یکی از بهترین بازیهایی بود که ما انجام دادیم. ما در هر دو نیمه موقعیتهای زیادی داشتیم، اما تبدیل به گل نشدند. فوتبال همین است و در آخر یک پنالتی برای حریف گرفته و تبدیل به گل شد.

امیدوارم مدیرعامل باشگاه تلاش بیش از صددرصدی بازیکنانم را دیده باشد
وی افزود: ما چند بازیکن مصدوم داریم. یک خطا بد هم روی داریوش شجاعیان و همینطور امید ابراهیمی انجام شد و امیدوارم آنها برای بازی برگشت آماده شوند. تمامی بازیکنانم اندازه بیش از صددرصد توانشان در این بازی تلاش کردند. امیدوارم مدیرعامل باشگاه این صحنهها را دیده باشد که همه اعضا برای تیم جنگیدند و امیدوارم او منظور من را فهمیده باشد. وقتی شما چنین تیمی دارید باید برای آن همه کار کنید.

شاید بازی را باخته باشیم اما جنگ را نباختهایم
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه با اشاره به مصدومیت مامه تیام تصریح کرد: تیام صددرصد آماده نبود. ما امروز جلسهای در مورد این بازیکن داشتیم و در نهایت تصمیم گرفتیم تا او بازی نکند. ما در آلمان ضربالمثلی داریم که میگوییم ما شاید بازی را باخته باشیم، اما جنگ را نباختهایم. از همه تماشاگرانمان هم که امروز به ورزشگاه آمدند، تشکر میکنم. حدود 30 سال پیش زمانی که مقابل لیورپول بازی داشتیم این شرایط را دیدم، اما میتوانم الان بگویم این هواداران برای استقلال یک هویت هستند.

عملکرد داوران ایرانی خیلی بهتر از داوران آسیایی است
وی همچنین یادآور شد: میخواهم یک صحبت هم راجع به فینال جام حذفی داشته باشم. سرمربی خونهبهخونه (اسکوچیچ) پس از آن مسابقه در مورد داور حرف زد. من عملکردی که امروز دیدم با آن دیدار مقایسه میکنم و میبینم که داورهای ما خیلی بهتر هستند.

شاید شجاعیان نیاز به جراحی داشته باشد
شفر به مصدومیت شجاعیان اشاره کرد و گفت: شجاعیان نیمه اول روی زمین افتاد و مصدوم شد و شاید نیاز به جراحی داشته باشد.

امیدوارم هواداران استقلال برای بازی برگشت ورزشگاه را پر کنند
سرمربی آلمانی استقلال با امیدواری از بازی برگشت تیمش مقابل ذوبآهن اصفهان یاد کرد و اظهار داشت: ما از امروز آماده بازی برگشت میشویم تا این نتیجه را تغییر دهیم و امیدوارم هوادارانمان ورزشگاه را پر کنند.

قبل از پنالتی ذوبآهن ما 3 تا 4 موقعیت خوب گلزنی داشتیم
شفر در واکنش به این پرسش که «ذوبآهن در بیشتر بازیهای خود در دقایق پایانی به گل رسیده و پیروز شده است و اینکه آیا فکر نمیکنید 10 نفره شدن حریف تمرکز بازیکنان استقلال را بههم زد؟»، تصریح کرد: شاید اگر داور پنالتی را نمیگرفت، این اتفاق نمیافتاد. ضمن اینکه قبل از آن پنالتی ما سه الی چهار موقعیت خوب گلزنی داشتیم.

افتخاری منظور من را میداند
وی در واکنش به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه سرمربی آبیپوشان در نشست خبری پیش از بازی و امروز گفته است مدیرعامل استقلال باید ببیند که بازیکنان با تمام وجود بازی میکنند و اینکه چرا منظورش را به صورت روشن نمیگوید، گفت: مدیرعامل استقلال خودش این مسئله را میداند!

وریا و دیگر بازیکنانم شانسهای خوبی در دقایق پایانی داشتند
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد ضعیف تیمش در خط میانی، عنوان کرد: من نمیتوانم در مورد تیم ذوبآهن صحبت کنم، اما ما داریوش شجاعیان، بازیکن بسیار خوبمان را در نیمه اول از دست دادیم و مجبور شدیم بدون او بازی کنیم. بعد هم یک پنالتی به حریف دادیم. ضمن اینکه شانسهای خوبی هم در دقایق آخر وریا غفوری و دیگر بازیکنان ما داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی