۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

«الو، سلام، عادل فردوسی‌پور هستم، صدای تلویزیون رو ببند و با تلفن صحبت کن... شما برنده سفر به روسیه و تور تماشای جام جهانی شدی»

به من گفتند بقیه جایزه‌ات را از خود عادل بگیر!

به گزارش خبرورزشی، حتماً شبی که عادل زنده و سرزنده با برندههای مسابقه 90 تماس میگرفت و به آنها خبر خوش میداد را یادتان هست؟ همان شب که فردوسیپور به هوای قول و قرار اسپانسر برنامهاش به برندگان گفت: «این سفر 25 میلیون تومان میارزد ولی نمیدانم اگر نخواهید به روسیه بروید، پولش را به شما میدهند یا نه؟»حالا اما یکی از برندگان معترض است. عمران علیپور از سلماس، برندهای که در تماس با روزنامه خبرورزشی مدعی شده اسپانسر برنامه 90 به او گفته سفر به روسیه بدون بلیت جام جهانی است و بلیت را باید خودت بخری!

این برنده به خبرورزشی گفت: «شبی که از برنامه 90 تماس گرفتند، بیمارستان بودم و نتوانستم صحبت کنم. پدرم بیمار بود. بعد که تماس گرفتند، گفتند تو برنده شدی اما حالا میگویند سفر به روسیه بدون بلیت جام جهانی است و بلیت را خودت باید بخری. از کجا بیاورم برای هر بازی 250 دلار پول بلیت بدهم؟ گفتم پولش را بدهید که ادعا کردند میشود 10 میلیون تومان اما عادل فردوسیپور آن شب گفته بود 25 میلیون تومان... وقتی این حرف را زدم، به من گفتند ما از اول هم 10 میلیون تومان برای هر نفر تخمین زده بودیم و بقیهاش را برو از عادل بگیر! آخرش هم گفتند بیشتر از سیزده و نیم میلیون تومان نمیتوانیم به تو بدهیم و شماره حسابم را گرفتند.»

عمران علیپور تأکید داشت: «من 324 بار در مسابقههای برنامه 90 شرکت کردم و اصلاً توقع برنده شدن نداشتم، الان هم طلبکار نیستم اما این رفتار اسپانسر برنامه، اصلاً مناسب نبود. کاش از اول میگفتند شما برنده یک تور تفریحی روسیه به ارزش 10 میلیون تومان شدی نه این که بگویند برنده سفر به جام جهانی به ارزش ۲۵ میلیون تومان!»

دیروز وقتی با عادل فردوسیپور تماس گرفتیم و اصل ماجرا را پرسیدیم، قرار شد موضوع را از اسپانسر بپرسد. اسپانسر هم به یک توضیح کوتاه اکتفا کرد: «این موضوع قدیمی است، با طرف صحبت کردیم، اوکی شده، شماره حساب هم داده!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی