۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال مغلوب روسیه شد.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال 2018 که در شهر اوفای کشور روسیه برگزار می‌شد به مصاف تیم میزبان رفت و با نتیجه 3 بر یک از این تیم شکست خورد.
سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، سامان فائزی، علی شفیعی و مهدی مرندی (لیبرو) بازیکنان شروع‌کننده ایران در بازی مقابل روسیه بودند. بازی با برتری تیم ملی روسیه در دفاع و سرویس آغاز شد، در حالی که دو تیم در اسپک، عملکردی برابر داشتند.
پیش افتادن پنج امتیازی روسیه این تیم را در آستانه پیروزی در ست نخست قرار داد، ولی شاگردان کولاکوویچ مصرانه به تلاش خود ادامه دادند و توانستند در نهایت 30 بر 28 برنده شوند. بازیکنان ایران در پایان این ست 17 امتیاز از اسپک، سه امتیاز از دفاع و 9 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و در مقابل روس‌ها 17 امتیاز از اسپک، سه امتیاز از دفاع، دو پوئن سرویس و 9 امتیاز از اشتباهات ایران به‌دست آوردند.
بازی در ست دوم نیز پایاپای پیش می‌رفت، ولی روس‌ها باز هم از قدرت دفاعی و قدهای بلند خود روی تور استفاده کردند و دو امتیاز حساس پایانی را به خود اختصاص دادند. روسیه در ست دوم 25 بر 23 برنده شد.
در ست سوم نیز تیم ایران با ارائه یک بازی با روحیه، اجازه قدرت‌نمایی به تیم ملی روسیه را نداد. در واقع هر شش هزار تماشاگر حاضر در سالن شهر اوفا، انتظار داشتند که خیلی راحت‌تر ایران را شکست دهند. با این حال، تیم ملی ایران تا امتیاز 25 با روس‌ها مساوی پیش رفت و تجربه حریف و شاید امتیاز میزبانی باعث شد نتیجه این ست 25 بر 27 به سود روسیه تمام شود.
بازیکنان ایران در پایان این ست 47 امتیاز از اسپک، 63 امتیاز از دفاع، چهار امتیاز مستقیم سرویس و 20 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و در مقابل روس‌ها 49 امتیاز از اسپک، 9 امتیاز از دفاع، پنج پوئن سرویس و 17 امتیاز از اشتباهات ایران به‌دست آوردند.
براساس این گزارش، بازیکنان روسیه در ست چهارم با تکیه بر سرویس‌های قدرتمند توانستند امتیازهای حساس و پایانی ست را به خود اختصاص دهند و در نهایت 25 بر 21 برنده شوند.
تیم ملی ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال به آمریکا می‌رود و در هافمن استیت شهر شیکاگو به مصاف لهستان، صربستان و آمریکا خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی