۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما در دیدار با مراکش ترسی از حریف‌مان نداشتیم و صد در صد برای برد به میدان رفته بودیم.

به گزارش خبرورزشی، سردار آزمون با ابراز خوشحالی از پیروزی یک بر صفر ایران مقابل روسیه اظهار داشت: از این برد خیلی خوشحالیم و الان همه چیز برای‌‌مان عالی است.
وی افزود: ما در این بازی ترسی از حریف‌مان نداشتیم و صد در صد برای برد به میدان رفته بودیم. من به شخصه این روز را در رویا می دیدم اما در اواخر مسابقه همه امامان را صدا می‌زدم تا به کمک ما آمده و بتوانیم بازی را ببریم.
آزمون یادآور شد: ما عقلانی بازی کردیم و تا آخرین لحظه تمرکز‌مان را حفظ کردیم. تا دقیقه 96 شانس گل به حریف‌مان ندادیم و خدا را شکر که پیروز شدیم.
مهاجم تیم ملی در مورد دو بازی آینده تیم ملی تصریح کرد: خیلی به این دو بازی فکر نکرده‌ایم و بیشتر تمرکزمان روی بازی با مراکش بود تا این تیم را شکست دهیم. الان امیدواریم تا بتوانیم بهترین نتایج را در دو بازی پیش‌رو کسب کرده و از گروه صعود کنیم.
آزمون در مورد شادی مردم در تهران و شهرستان‌های کشور نیز گفت: خوشحالی مردم خیلی مهم است چرا که تیم ملی متعلق به آنهاست. من می خواهیم این برد را به سامان قدوس تقدیم کنیم که مادرش کسالت داشت و امیدوارم سلامتی‌اش را بدست آورده و بتواند سامان را تشویق کند. او در لحظات پایانی تاثیرگذار بود و خطای خوبی را گرفت. از هواداران هم باید تشکر کنم که ما را تا آخرین لحظه مورد حمایت خود قرار دادند.
وی با اشاره به وضعیتش خاطرنشان کرد: در مورد وضعیتم پزشک تیم باید نظر دهد.
آزمون راجع به موقعیت گلی که از دست داد، گفت: در آن لحظه خودمم نفهمیدم چه شد. در آن لحظه به خانواده‌ام فکر کردم. قصدم این بود که به جناح راست بروم اما توپ از زیر پایم رد شد. این موقعیت‌ها خوراکم است.
مهاجم تیم ملی در واکنش به این سوال که آیا کی‌روش بابت از دست رفتن موقعیت در اواخر نیمه اول توسط وی، انتقادی از او نکرد؟ گفت: برای چه چیزی بگوید. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. من که عمداً نمی‌خواستم توپ را گل نکنم. بازیکنان بزرگ هم ممکن است بعضی مواقع این موقعیت‌ها را از دست بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی