نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دور دوم از بازی‌های گروه آخر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم‌‌های ملی ژاپن و سنگال به تساوی رضایت دادند.

ژاپن و سنگال به تساوی رضایت دادند

به گزارش خبرورزشی، در دومین بازی از شب یازدهم جام بیست‌و‌یکم، امشب (یکشنبه) تیم‌های ملی ژاپن و سنگال از ساعت 19:30 در ورزشگاه اکاترینبورگ به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت.
سادیو مانه در دقیقه 11 سنگالی‌ها را پیش انداخت اما اینویی در دقیقه 34 کار را به ژاپنی‌ها به تساوی کشاند تا دو تیم در شرایطی مساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم هم شرایط تقریباً مشابه نیمه اول پیش رفت و سنگالی‌ها در دقیقه 71 دوباره توسط واگوئه پیش افتادند اما برتری‌شان تنها 7 دقیقه دوام داشت چون تعویض طلایی ژاپنی‌ها، هوندا دوباره کار را به تساوی کشاند.

ژاپن و سنگال به تساوی رضایت دادند

ژاپن و سنگال به تساوی رضایت دادند
با این نتیجه دو تیمی که دور نخست را با پیروزی پشت سر گذاشتند، 4 امتیازی شدند و این در حالیست که دو تیم از نظر تفاضل گل هم شرایطی مشابه دارند.
در این دیدار که سنگال از نظر موقعیت‌های گلزنی و ژاپن از نظر تملک توپ وضعیت بهتری داشتند، اینوی در دقیقه 68 از ژاپن و نیانگ در دقیقه 59 و سابالی در دقیقه 90 از سنگال کارت زرد گرفتند.
با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، دو تیم این شانس را دارند که حتی با کسب یک امتیاز از آخرین بازی‌شان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.
ژاپن در آخرین بازی‌اش به مصاف لهستان می‌رود و سنگال برابر کلمبیا صف آرایی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی