نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم استقلال معتقد است باید تاریخ دیدار سوپرجام بین تیمش و پرسپولیس تغییر کند تا برنامه آماده‌سازی آبی‌ها به صورت کامل انجام شود.

شفر: امیدوارم تاریخ سوپرجام تغییر کند

به گزارش خبرورزشی، وینفرد شفر، سرمربی استقلال درباره تیمش گفت: مجید حسینی پیشرفت خوبی داشته و امیدوارم او و امید ابراهیمی پس از جام جهانی در استقلال بمانند.ما دوبازی مهم در لیگ قهرمانان آسیا داریم و امیدوارم بازیکنان مهم ما از جمله تیام نیز قرارداد خود را با استقلال تمدید کنند.
وی ادامه داد: رسیدن به اهداف‌مان آسان نخواهد بود. هدف ما کسب سومین ستاره آسیایی است که این کار فقط با جوانان محقق نمی‌شود و نیاز به ستاره‌ها و بازیکنان باتجربه‌مان داریم.
او درباره سوپرجام گفت: به شدت منتظر برگزاری این بازی هستم. در داربی‌های قبلی شاهد بودم که ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه آمدند و هیچ اتفاق بدی نیفتاد. زمانی که من در آلمان از این بازی تعریف می‌کنم همه با تعجب از من می‌پرسند که آیا چنین چیزی امکان دارد.من به استقلال افتخار می‌کنم و می‌دانم که مسوولیت بزرگی در قبال هواداران‌مان دارم.
او درباره بازی سوپرجام مقابل پرسپولیس ادامه داد: فکر نمی‌کنم برگزاری این بازی در تاریخ مشخص شده امکان‌پذیر باشد. شاید بشود این بازی را در آلمان برگزار کرد. برنامه آماده‌سازی ما خیلی مهم است و دو تیم پرسپولیس و استقلال این فرصت بزرگ را دارند که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. می‌توانیم برگزاری سوپرجام را به تاریخ دیگری موکول کنیم.
شفر که در برنامه بیست هجده سخن می‌گفت افزود: مشکل ما و پرسپولیس این است که بازیکنان ملی‌پوش‌مان باید ۱۴ روز استراحت کنند. هر دو تیم می‌خواهند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و نه فقط از روی اجبار مجبور به بازی شوند. اگر بخواهیم به خاطر این دیدار برنامه آماده‌سازی خود را ناتمام بگذاریم، امکان مصدومیت بازیکنان زیاد است. امیدوارم تاریخ این بازی عوض شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی