۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کی‌روش و رفیق خبرنگارش می‌خواهند مرا از ایران و پرسپولیس اخراج کنند.

به گزارش   خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با یورونیوز به اظهارات کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش منظورتان بازیکن ذوب آهن است که در دقیقه آخر به ما گل زد؟
وی با توضیح خبرنگار یورونیوز پاسخ داد: آن مربی قهرمان را می‌گویید که هیچ قهرمانی نداشته، اما ظاهرا قهرمان است؟
برانکو که از جواب دادن به سوالات طفره می‌رفت درباره ریشه تنش میان خود با کارلوس کی‌روش گفت: چه تنشی؟ من با کسی تنش ندارم و با کسی دعوا نکردم.
در ادامه خبرنگار یورونیوز از وی پرسید: سرمربی تیم ملی حتی در مصاحبه‌هایی که در روسیه انجام می‌داد نیز به طور ضمنی همین حرف‌ها را زده بود و همواره از افرادی که با موفقیت تیم ایران ناراحت می‌شوند یاد می‌کرد؟ شما خودتان حس می‌کردید که مخاطب این سخنان هستید؟
برانکو ایوانکویچ در پاسخ گفت: من نمی‌دانم موضوع چی هست؟ منظور شما همان شخصی است که می‌خواهد مرا از ایران و پرسپولیس اخراج کند. ایشان و رفیق خبرنگارش؟
برانکو همچنین در پاسخ به سوالی درباره ریشه دعوت نشدن سید جلال حسینی، بازیکن تیم پرسپولیس به تیم ملی و اینکه آیا این موضوع را به دلیل اختلاف کی‌روش با خودش می‌داند گفت: ایشان (سید جلال) به تیم خودش وفادار است و گل می‌زند. ولی ظاهرا او (کی‌روش) از این موضوع خوشش نمی‌آید.
در نهایت مربی پرسپولیس با زیرکی از پاسخ دادن به آخرین سوال طفره رفت و زمانی که خبرنگار یورونیوز از او درباره قصد وی برای رفتن به فدراسیون جهت اعتراض به حرف‌های کی‌روش پرسید، گوشی تلفن را از دست مترجم گرفت و به انگلیسی گفت: «الو دوست من!» و سپس به زبان فارسی مکالمه را اینگونه تمام کرد: «خداحافظ! خسته نباشید. خداحافظ»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی