نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داور بین‌المللی کشورمان گفت: برخلاف صحبت‌های مطرح شده به بازیکن آلمان مشت نزدم.

فغانی: به بازیکن آلمان مشت نزدم
به گزارش   خبرورزشی،  علیرضا فغانی درباره قضاوت دیدار تیم‌های ملی فوتبال برزیل و سوئیس در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: در مورد بازی نمی‌توانیم صحبت کنیم، اما خدا را شکر تیم داوری در نتیجه بازی تأثیرگذار نبوده است. وقتی وارد تورنمنت شدیم با آمادگی کامل وارد مسابقات شده بودیم. در این تورنمنت ممکن بود هر سه روز یک بار قضاوت کنیم، اما این شانس را داشتیم که پس از قضاوت در دور اول در دور سوم هم داوری کردیم. در مراحل بعدی که حذفی خواهد بود، شاید هر مرحله قضاوت بدهند و شاید هم دیگر قضاوت ندهند.
وی در مورد برخوردش با کروز بازیکن آلمان در دیدار برابر مکزیک تصریح کرد: من مُشتی به کسی نزدم، فقط به بازیکنی که فاصله را رعایت نکرده بود فاصله را گفتم. در ایران شاید این کار اتفاق بیفتد، اما در اینجا این کار‌ها صورت نمی‌گیرد. از شب گذشته برخی از دوستان به جای پیام‌های تبریک شروع به گفتن نکات ریز کرده‌اند. من گفته‌ام که تا زمانی که داوری می‌کنیم، اشتباه هم وجود دارد. من چه در لیگ یا دیدار‌های بین‌المللی از همه بیشتر اشتباه کرده‌ام.
داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که در ارتباط زنده با برنامه «فصل داغ فوتبالی» صحبت می‌کرد، درباره بازتاب قضاوت‌هایش در جام جهانی گفت: ضمن احترام به اساتید، اما برخی‌ها فکر می‌کنند با صحبت‌های‌شان با اعصاب ما بازی می‌کنند، اما در واقع روحیه می‌دهند. سعی می‌کنیم از انتقادات آن‌ها استفاده کنیم.
فغانی در پایان خاطرنشان کرد: ۵، ۶ ماه دیگر جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود. وقتی جام جهانی یا جام ملت‌ها به پایان می‌رسد، باید برای سری بعدی این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کنیم. این چند روز حواشی ایجاد شده و افراد مورد هجمه قرار گرفته‌اند که کار درستی نیست. امیدوارم روزی برسد که حرفه‌ای باشیم و در حد حرف زدن نباشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی