نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مثل همیشه هیچ‌کس تصور نمی‌کرد آلمان‌ها خیلی زود با جام جهانی وداع کنند.

به گزارش خبرورزشی ، وداعی که با شکست ۲ بر صفر مقابل کره‌جنوبی همراه بود تا هم کره‌ای‌ها انتقام نیمه‌نهایی جام ۲۰۰۲ را بگیرند و هم اینکه تیم یواخیم لو را به بدترین شکل ممکن به خانه بفرستند. حذف زودهنگام قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ از روسیه باعث شد خیلی‌ها نوک پیکان انتقادات را به سمت یواخیم لو بگیرند. مربی که با استراتژی‌های اشتباه خود مانشافت را به این حال و روز انداخت.
ترکیب عجیب غریب
با ترکیب تیم ملی آلمان شروع می‌کنیم. ۲۳ بازیکن دعوت شده به اردوی ژرمن‌ها از همان ابتدا محل سؤال برای کارشناسان فوتبال و رسانه‌ها بود. تکیه لو به تیم قهرمان ۲۰۱۴ بود و تنها تفاوتش با تیم ۴ سال قبل خداحافظی بازیکنانی نظیر میروسلاو کلوزه، باستین شواین اشتایگر، فیلیپ لام و لوکاس پودولسکی بود. در طرف مقابل عدم دعوت از بازیکنانی نظیر لروی سانه که آمار ۱۰ گل، ۱۵ پاس گل و ۸۵ دریب موفق داشت باعث شد انتقادات بیشتری را تحمل کند.
بازی دادن به نویر
نویر قبل از جام جهانی در سال ۲۰۱۸ نتوانسته بود برای بایرن بازی کند. مصدومیت نویر طوری پیش رفت که او را برای جام جهانی آماده کرد. در شرایطی که ژرمن‌ها گلر آماده‌ای به نام مارک آندره تراشتگن را داشتند که اتفاقاً فصل موفقیت‌آمیزی در بارسلونا داشت، اما یواخیم لو تصمیم گرفت از نویر در ترکیب اصلی استفاده کند. تصمیمی که منطقی نبود و علاوه بر پایین آوردن روحیه تراشتگن، سودی هم از طرف نویر برای ژرمن‌ها نداشت.
لو متهم ردیف اول
زوج بواتنگ و هوملس
جروم بواتنگ و متس هوملس در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل فوق العاده بودند و زوج موفقی را در خط دفاعی در راه قهرمانی ژرمن‌ها تشکیل دادند. هوملس در آن تورنمنت ۲ بار برای تیمش گلزنی کرد تا تأثیرگذاری اش را نشان دهد. در روسیه، اما همه چیز برعکس شد و این دو نفر با اشتباهات خود نقش مهمی در ناکامی آلمان داشتند. انتظار می‌رفت یواخیم لو زوج نیکلاس سوله و آنتونیو رودیگر را به طور همزمان استفاده کند. در بازی سوم هوملس روز پر اشتباهی مقابل کره داشت تا خط دفاعی آلمان با عملکردی ناامید‌کننده جام را ترک کند.
لو متهم ردیف اول
نبود جایگزین برای کلوزه و شواینی
در جام جهانی ۲۰۱۴ یکی از نقاط قوت آلمان خط میانی این تیم بود. سامی خدیرا وظایف دفاعی را انجام می‌داد، شواین اشتایگر مغز متفکر تیم بود و تون کروس رو به جلو بازی می‌کرد. در نبود شواینی و با بالا رفتن سن خدیرا، بخش اول و دوم ناقص شده بود و همین باعث شد سطح کیفی کروس نیز کاهش پیدا کند. نبود جایگزین مناسب برای میروسلاو کلوزه که امید گلزنی ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ بود در این تورنمنت محسوس بود. اعتماد لو به ماریو گومس و دعوت از او یکی دیگر از اشتباهاتی بود که در این تورنمنت مرتکب شد و تاوانش را هم دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی