نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید فکر کنید برانکو ایوانکوویچ مدام به مصاحبه علیه کی‌روش فکر می‌کند، اما او حالا یک چالش جدی مقابل خود می‌بیند.

به گزارش خبرورزشی ، در واقع پرسپولیسی‌ها می‌دانند که بعد از جام جهانی و عملکرد درخشانی که علیرضا بیرانوند نشان داده، طبیعی است که سیل پیشنهادات به سوی این بازیکن سرازیر شود. البته بیرانوند با باشگاه تا سال ۱۴۰۰ قرارداد دارد، اما بندی در قراردادش گنجانده شده که در صورت دریافت پیشنهادی خوب، می‌تواند پرسپولیس را ترک کند.
حالا گفته می‌شود او از ۵ لیگ معتبر، پیشنهاداتی دریافت کرده و از این رو، توانایی جدا شدن از جمع سرخپوشان را داراست. اتفاقاً پرسپولیسی‌ها نیز از همین موضوع می‌ترسند زیرا اگر بیرانوند برود، هیچ دروازه‌بانی در حد و اندازه‌های او را پیدا نخواهند کرد.
رادوشویچ که اصلاً در حد این حرف‌ها نیست که حریف بیرانوند و مثلاً گلر اول پرسپولیس برای کل فصل باشد و این موضوع در دو فصل اخیر کاملاً محسوس بود. از سوی دیگر، باشگاه توانایی جذب دروازه‌بان جدید و دیگری را تا نیم‌فصل ندارد زیرا از نقل و انتقالات محروم است. فعلاً باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقاتی قرار است رخ بدهد.
حالا برانکو نمی‌داند در صورتی که بیرانوند را از دست بدهد، باید چه کار کند و چه کسی را به عنوان گلر اول تیمش در لیست بگنجاند. این، موضوعی است که برانکو را آزار می‌دهد زیرا او شاید بتواند جای خالی صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و حتی وحید امیری را پر کند، اما پر کردن جای خالی بیرانوند چالشی بسیار سخت به نظر می‌رسد. سرمربی سرخپوشان حتی می‌خواهد با شایعه جدایی بیرانوند نیز مبارزه کند چه رسد به جدایی قطعی این بازیکن!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی