نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداحافظی دو مهاجم سرشناس تیم ملی پای پیشکسوتان را نیز به اتفاقات پیرامون تیم ملی باز کرد.

به گزارش خبرورزشی، فرشاد پیوس مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد دلیل خدافظی سردار آزمون و رضا قوچان نژاد، فقط بحث بدرفتاری با آنها بود.

پیوس به ما گفت: «من هم فوتبال بازی کردم و این جو را می شناسم. البته زمان ما خبری از فضای مجازی نبود ولی می دیدیم که مردم چه نظری در مورد عملکردمان دارند. به هر حال آدم در آن شرایط، ممکن است تحت تاثیر نظرات دیگران قرار بگیرد.»

او اضافه کرد: «به عقیده من با هر  دو بازیکن بدرفتاری شد. رضا قوچان نژاد از سوی کادرفنی بدرفتاری دید چون حق داشت که حداقل یک نیمه هم شده، در این جام جهانی برای تیم ملی بازی کند و چه بسا اگر به میدان می رفت، کلی به دردمان می خورد. از سوی دیگر، بعد از خداحافظی قوچان نژاد، شنیدم که برخی به سردار آزمون اعتراض و توهین کردند و همین امر باعث شد به او بدرفتاری شده و زمینه خداحافظی اش از تیم ملی را بسازد.  ما باید قدر ستاره های مان را بدانیم.»

پیوس: آزمون و قوچان نژاد تصمیم احساسی گرفته اند

پیوس در نهایت گفت: «حالا که این دو نفر رفته اند، واقعا از کجا باید بازیکنانی مثل قوچان نژاد و آزمون را پیدا کنیم؟ اینها سرمایه فوتبال ایران هستند و مطمئنم که تصمیم های احساسی گرفته اند وگرنه جفت شان باید در تیم ملی بمانند. امیدوارم آنها از این تصمیم احساسی خود دست بکشند و دوباره برای تیم ملی به میدان برود.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی