۰
سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخ‌های پایتخت در فصل محرومیت از نقل‌وانتقالات تابستانی یکی از بهترین دفاع راست‌های لیگ و پدیده خود یعنی صادق محرمی جوان را از دست دادند.

به گزارش خبرورزشی، محرمی به دیناموزاگرب کرواسی پیوست و چالش جدیدی را برای برانکو به وجود آورد؛ برای تیمی که در مقطعی از لیگ شانزدهم سه دفاع راست مطمئن داشت: رضاییان، ماهینی و محرمی!

تیم برانکو در آخرین بازی رسمی خود مقابل الجزیره در آزادی، محرمی را در پست دفاع راست داشت. محرمی که در همان بازی تأثیر به‌سزایی در کسب پیروزی و صعود سرخ‌ها به مرحله بعدی آسیا داشت، در همان شب از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد تا در میان شادی‌ها نگرانی جدیدی را برای برانکو و پرسپولیسی‌ها رقم بزند. مدیران پرسپولیس که ضعف در دفاع راست را فهمیده بودند با نظر برانکو دفاع راست خوب پیکان، مهدی شیری را به عنوان اولین خرید جذب کردند اما تا نیم‌فصل مجاز به استفاده از این بازیکن نخواهند بود. این یعنی تنها دفاع راست تخصصی پرسپولیس تا نیم‌فصل حسین ماهینی خواهد بود؛ بازیکنی که توسط برانکو در همه پست‌های دفاعی به بازی گرفته شده است. اما حسین ماهینی پابه‌سن‌گذاشته، درخشش سابق را ندارد و گاهی توییت‌هایش از بازی‌اش در سمت راست بهتر است!

پرسپولیس که در اردوی کرواسی به سر می‌برد در بازی دوستانه خود مقابل الومینیج اسلوونی از سمت راست آسیب‌پذیر نشان داد و ۵ گل دریافت کرد. برانکو در نیمه اول آدام همتی را در سمت راست به بازی گرفت؛ همتی که تا به حال در این پست بازی نکرده بود خوب ظاهر نشد تا ماهینی در نیمه دوم به بازی بیاید. هیچ بعید نیست برانکو در بازی‌های تدارکاتی دیگر خود نیز چند بازیکن را برای بازی در این پست مهم تست کند. شاهین عباسیان جوان که یک فصل با سرخ‌ها تمرین کرده و پست تخصصی‌اش دفاع راست است ممکن است گزینه بعدی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی