نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما برای انجام سوپرجام آماده هستیم، اما اگر یک تیم دیگر آماده نیست و خواهان به عقب افتادن بازی شده فدراسیون و فوتبال و سازمان لیگ درباره آن تصمیم می‌گیرند.

به گزارش خبرورزشی، حمیدرضا گرشاسبی، درخصوص اردوی تیم پرسپولیس در کرواسی، شایعات در خصوص این اردو و برگزاری سوپرجام مقابل استقلال صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

اردوی تیم پرسپولیس در کرواسی به پایان رسید. ارزیابی و برآیند شما از این اردو چه بود؟

خود من حدود دو روز به کرواسی رفتم تا اردو را زیرنظر داشته باشم. خوشبختانه شادابی و نشاط خاصی در تمرینات وجود داشت و مربیان برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای این اردو کرده بودند. انصافاً فشار تمرینات بسیار بالا بود و خود من که با برانکو صحبت کردم او از همه چیز رضایت داشت. صبح امروز هم تیم به تهران بازگشت و در اولین تمرین به محل تمرین خواهم رفت و با برانکو درباره این اردو و ارزیابی‌اش از آن صحبت خواهم کرد. قصد دارم ارزیابی دقیق برانکو و کادر فنی‌اش را در خصوص این اردو به صورت مکتوب جویا شوم و بعد از آن این مسئله را به گوش رسانه‌ها و مخاطبان خواهیم رساند.

شایعاتی مبنی بر هزینه ۱۰۰ هزار یورویی برای این اردو شنیده می‌شد.

رقمی که اعلام شد صد درصد کذب است. ما مبلغی در حدود نصف این رقم اعلام‌شده برای اردو هزینه کردیم. از طرفی برگزاری اردو در کرواسی هزینه‌هایش کمتر از برگزاری اردو در برخی شهرهای ایران بود. مشکل اصلی ما این است که پرسپولیس هیچ‌کجای ایران نمی‌تواند اردو برگزار کند؛ چراکه خیل عظیم هواداران و علاقمندان باعث می‌شود تا تمرینات دچار خلل شود، به طوری‌که بازیکنان حتی در هتل نمی‌توانند استراحت کنند و هواداران بر سر تمرینات هم حضور چشمگیری دارند که این مسئله باعث می‌شود تا تمرکز بازیکنان به سمت هواداران برود. این را هم در نظر داشته باشید که در شرایط فعلی چمن مناسب در ایران وجود ندارد. مهم‌ترین دلیل برای برگزاری اردو در کرواسی این بود که بازیکنان بتوانند در آرامش و سکوت رسانه‌ای تمرینات خود را انجام دهند و خوشبختانه تمرینات باکیفیتی هم انجام شد.

 استقلالی‌ها کماکان خواهان برگزار نشدن سوپرجام به دلیل عدم ناآمادگی تیمشان هستند، موضع باشگاه پرسپولیس در این خصوص چیست؟

برنامه‌هایی که از سوی سازمان لیگ اعلام شده، برنامه‌هایی است که ما با شرایط آنها خودمان را آماده می‌کنیم، ما کاملاً برای برگزاری سوپرجام آماده هستیم اما اگر یک تیم دیگر آماده نیست و خواهان به عقب افتادن بازی است، موضوعی است در حیطه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است. ما کاملاً آماده بازی سوپر جام هستیم و مشکلی برای بازی مقابل حریف نداریم.

 اما رویکرد هواداران در فضای مجازی این است که اگر بازی سوپرجام انجام نشود، در حق پرسپولیس و هوادارانش اجحاف شده است.

تا این لحظه که سازمان لیگ چیزی در خصوص لغو این بازی اعلام نکرده و ما آمادگی خودمان را برای این بازی اعلام کرده‌ایم. تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم موضوع جدیدی برای این بازی به ما اعلام نشده و ما هم برای این بازی آمادگی کامل داریم.

 موضوع ماندن یا رفتن وحید امیری از پرسپولیس به کجا رسید؟

قرارداد امیری با ما تمام شده و او بازیکن آزاد است. خوشبختانه امیری در جام جهانی درخشش خوبی داشت و چند پیشنهاد خوب دارد، از طرفی خود او به من اعلام کرده عاشق پرسپولیس است و هواداران این تیم را دوست دارد. با قاطعیت می‌گویم که امیری علاوه بر بحث فنی، در بحث اخلاقی هم از بهترین‌های ایران است. ما به او پیغام دادیم و قرار است نشستی با هم داشته باشیم تا به صورت رودررو در خصوص تمدید قرارداد صحبت کنیم و اگر تشخیص داد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، قراردادش را نهایی کرده و به اطلاع رسانه‌ها و هواداران خواهیم رساند.

 بیرانوند هم با پرسپولیس قرارداد دارد اما زمزمه‌های جدایی او شنیده می‌شود.

بیرانوند هم پیشنهاد‌های زیادی دارد و خود من شاهد هستم برخی تیم‌های آسیایی و اروپایی خواهان به خدمت گرفتن بیرانوند شده‌اند، اما با این همه او با ما قرارداد دارد. مطمئناً اگر ما مشکلات نقل و انتقالاتی نداشتیم و از پنجره نقل و انتقالات محروم نبودیم کمک می‌کردیم به این بازیکنان تا راهی اروپا شوند. حضور آنها در اروپا قطعاً باعث رشد و بالندگی آنها خواهد شد و این یک افتخار برای پرسپولیس است. در این باره دو موضوع وجود دارد؛ اگر این بازیکنان به اروپا بروند هم پرچمدار پرسپولیس در اروپا خواهند بود و می‌توانند پیشرفت زیادی کنند و هم اینکه در بحث حرفه‌ای‌گری می‌توانستیم با ترنسفر این بازیکنان کسب درآمد کنیم و مشکلات مالی خود را مرتفع نماییم. حالا قرار است جلسه‌ای هم با بیرانوند داشته باشم و بعد درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد. شاید تا دی‌ماه که پنجره نقل و انتقالات ما بسته است این بازیکنان را با شرایط خاصی در پرسپولیس نگه داریم، اما باید ابتدا با آنها صحبت کنم تا تصمیم‌گیری قطعی را در خصوص آنها انجام دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی