۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال کشورمان که سابقه بازی در تیم ملی و باشگاه استقلال را دارد، در مناقشه های اخیر بین مدیران باشگاه و طرفداران تیم، حق را به هواداران استقلال داد.

به گزارش خبرورزشی، سیروس دین محمدی در مصاحبه‌ای گفت: «طرفداران واقعا حق دارند که نگران آینده باشند. وقتی فصل تمام شد، آن‌ها با هزار امید و آرزو فکر می‌کردند در فصل پیش رو، استقلال از روز اول به دنبال کسب قهرمانی است، اما می‌بینیم که با وجود فاصله زمانی کم تا شروع بازی ها، همه بازیکنان قصد جدایی کرده اند و باشگاه هیچ تلاشی برای حفظ آن‌ها نمی‌کند.» 

دین محمدی اضافه کرد: «از سوی دیگر، هواداران هم تصور می‌کنند وزارت ورزش در این امر تاثیراتی داشته و این موضوع می‌تواند کار را سخت‌تر کند. به هر حال من از یک سو، مدیران باشگاه را در این مورد مقصر می‌دانم و از سوی دیگر حق را به طرفداران استقلال می‌دهم که معترض باشند.»

او در نهایت افزود: «باشگاه نباید اجازه بدهد بازیکنانش به همین راحتی قصد جدایی کنند، زیرا پر کردن جای این بازیکن واقعا کار سختی است. باز هم تاکید می‌کنم که زمان زیادی باقی نمانده و مربی هم نمی‌تواند در زمان اندک، تیمش را به بهترین شکل آمادگی با بازیکنان جدید برساند.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی