نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جام جهانی ۲۰۱۸، تاثیر زیادی بر قیمت بسیاری از بازیکنان داشته است.

برندگان و بازندگان جام جهانی

به گزارش   خبرورزشی ، جام جهانی ۲۰۱۸ باعث طرقی و پیشرفت برخی از بازیکنان سابقا گمنام شد. اما در این بین برخی از بازیکنان بزرگ نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. مارکا در گزارشی به برخی از این بازیکنان اشاره کرده است:

بازیکنانی که با رشد ارزش مواجه شده اند:
بنجامین پاوارد یکی از بازیکنانی بود که به شکلی غیرمنتظره در لیست نهایی فرانسه قرار گرفت. اما او در ترکیب اصلی فرانسه قرار گرفت و حالا بایرن مونیخ مصرانه در پی خرید او از اشتوتگارت است. خوان فرناندو کوئینترو هافبک تهاجمی کلمبیایی نیز بازیکنی بود که از غیبت خامس به علت مصدومیت نهایت استفاده را برد و در دومین جام جهانی متوالی گلزنی کرد. او بعد از جام جهانی می‌تواند به باشگاهی بزرگتر از پورتو ملحق شود. لوکاس توریرای اروگوئه ای نیز بازیکنی بود که قبل از جام جهانی مشتریان زیادی را به دنبال خود می‌دید. او در نهایت بعد از پایان بازی های لاسلسته در این جام به آرسنال ملحق شد.
دنیس چریشف هم مانند پاوارد به شکلی غیرمنتظره در ترکیب روسیه جای گرفت. او جام جهانی را روی نیمکت آغاز کرد اما مصدومیت آلن ژاگوئف در همان بازی اول چریشف را به ترکیب وارد کرد و او بعد از آن هرگز به نیمکت بازنگشت. او با زدن ۴ گل در ۵ بازی بدون تردید بهترین بازیکن میزبان بود.
از دیگر بازیکنانی که در این جام در کانون توجهات قرار گرفتند می‌توان به آلکساندر گولووین، هروینگ لورانو، ژردان شکیری، هری مگوایر، کیران تریپیر، احمد موسی، جو هیون وو و امبایه نیانگ اشاره کرد.

بازیکنانی که با افت ارزش مواجه شده اند:
داوید ده‌خیا سایه ای از خود را نشان داد؛ در ۴ بازی ۶ گل دریافت کرد و تنها یک مهار در جریان بازی داشت. در ضربات پنالتی مقابل روسیه نیز کمکی به اسپانیا نکرد تا تورنومنت کابوس وار او و تیمش در یک هشتم نهایی به پایان برسد. توماس مولر هم تصویری آشکار از وضعیت آلمان در این دوره از جام جهانی بود. او که در دو دوره قبل مجموعا ۱۰ گل به ثمر رسانده بود در این بازی ها از گلرنی ناتوان بود.
گابریل ژسوس به عنوان قهرمان لیگ برتر و امید اول برزیل در پیشانی خط حمله پای به روسیه گذاشت اما او هم به مانند مولر نتوانست دروازه هیچ رقیبی را باز کند. در نهایت می‌توان به رابرت لواندوفسکی هم اشاره کرد. مهاجم بایرن مونیخ که در مرحله مقدماتی برترین گلزن قاره سبز بود در روسیه گلی نزد. پرونده لهستان همراه با لواندوفسکی در همان بازی دوم بسته شد و آن ها تنها در بازی تشریفاتی روز آخر مقابل ژاپن موفق به پیروزی شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی