۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال حرف‌هایی زده که می‌تواند جنجال‌ساز باشد و حداقل باعث شود تا پرسپولیسی‌ها علیه آبی‌ها موضع بگیرند.

پرسپولیسی‌ها به منشا پاس نمی‌دادند!
به گزارش خبرورزشی،  همواره مسئولان استقلال می‌گویند علاقه‌ای ندارند در مسائل باشگاه پرسپولیس دخالت کنند و در این باره حرفی بزنند. مثلاً سال گذشته که مهدی طارمی به رقم قرارداد بازیکنان در استقلال اعتراض داشت و حتی در مصاحبه‌ای گفت: آبی‌ها ۳ میلیارد به یک بازیکن داده‌اند، توفیقی معاون باشگاه مصاحبه‌ای کرد و گفت: «مگر ما درباره رقم قرارداد بازیکنان و یا مسائل دیگر باشگاه پرسپولیس اظهار نظر می‌کنیم که بازیکن این تیم و بعضی از مسئولانش درباره مسائل ما حرف می‌زنند؟» حالا، اما یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال حرف‌هایی زده که می‌تواند جنجال‌ساز باشد و حداقل باعث شود تا پرسپولیسی‌ها علیه آبی‌ها موضع بگیرند. وقتی خبرنگاران مقابل در باشگاه مشغول گفتگو با ملکی بودند و درباره قرارداد بازیکنان صحبت می‌کردند، او چنین حرف‌هایی به زبان آورد: «فکر می‌کنید چرا پرسپولیسی‌ها سال گذشته به منشا در پرسپولیس پاس نمی‌دادند؟ چون او از همه بیشتر پول گرفته بود! این‌ها را شما نمی‌دانید، تیم باید تناسب داشته باشد. ما امسال هرچه قرارداد نوشتیم ۵ ساله بود!»
سال گذشته چندبار این خبر در رسانه‌ها منتشر شد که قرمز‌ها به منشا پاس نمی‌دهند و این مسئله جنجال آفرید. رسانه‌ها نوشتند بعضی از بازیکنان به گادوین منشا پاس نمی‌دهند و کم‌کم حساسیت‌هایی روی این مسئله به وجود آمد. سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به شایعات واکنش نشان داد و گفت: «برداشت‌ها قابل احترام است، اما بازیکن در زمین باید بهترین تصمیم را بگیرد و شاید گاهی در برخی صحنه‌ها منشا بهترین بازیکن برای دریافت توپ نباشد.»
برانکو مربی پرسپولیس هم با تعجب در این باره گفت: «چه کسی گفته به منشا پاس نمی‌دهند؟ چیز خاصی نیست و شما روی آن حساس شده اید.» کریم باقری هم چنین نظری داشت و گفت: «یک‌سری از بیرون به تیم نگاه می‌کنند و ممکن است نظرات‌شان خلاف نظر ما باشد که در هر صورت قابل احترام است. به عقیده من همه بازیکنان پرسپولیس به موفقیت تیم فکر می‌کنند و این مسائلی را که عنوان کردید، قبول ندارم.»
آن روز‌ها رسانه‌ها جسته و گریخته چنین چیز‌هایی در این باره می‌نوشتند ولی حالا یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال چنین چیزی را تأیید کرده است. باید دید در روز‌های آینده واکنش قرمز‌ها به اظهارات ملکی چه خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی