۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایمان مبعلی در خصوص تصمیم برای آینده فوتبالی‌اش با خبرورزشی به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرورزشی، ایمان مبعلی در فولاد خوزستان چهره شد و با درخشش در این تیم توانست نام خودش را بر سر زبان‌ها بیندازد. او پارسال بعد از ۱۱ سال دوری از فولاد به این تیم برگشت، اما در پایان فصل تصور نمی‌کرد که برای فصل جدید مدنظر کادر فنی و مسئولان باشگاه قرار نگیرد. حالا ایمان برای فصل آینده وضعیتی مبهم دارد و تصمیم نهایی خودش را نگرفته است.
چه اتفاقاتی افتاد که در نهایت در فولاد نماندی؟
اتفاق خاصی رخ نداد. من قرارداد نداشتم و در نهایت کادر فنی و باشگاه پیشنهادی ندادند و از این تیم جدا شدم.
خودت می‌دانی چرا پیشنهاد ندادند؟
خیر، چون صحبتی با من انجام ندادند و دلیلش را نگفتند.
از اینکه تو را نخواستند، ناراحت نیستی؟
من در فولاد رشد کردم و روز‌های تلخ و شیرین در این تیم را پشت سر گذاشتم. فقط از این ناراحت شدم که با من صحبت نکردند. من معتقدم که امکان داشت اتفاقات بهتری رخ دهد و اگر با من صحبت می‌کردند، شاید اصلاً یک برنامه برای خداحافظی‌ام از فوتبال ترتیب می‌دادند. شاید اتفاق دیگری می‌افتاد و من طور دیگری به فولاد کمک می‌کردم. به هر حال این موضوع تمام شده و من هم دوست ندارم در موردش صحبت کنم.
حالا می‌خواهی چه‌کار کنی؟
هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.
از فوتبال خداحافظی می‌کنی؟
یکی از انتخاب‌هایم این است که از فوتبال خداحافظی کنم، اما هنوز تصمیم جدی و نهایی را نگرفته‌ام. یکی، دو پیشنهاد هم دارم که باید به خوبی روی آن‌ها فکر کنم. واقعیت این است که در این شرایط تصمیم گرفتن بسیار سخت است و من باید بهترین تصمیم ممکن را بگیرم. من فصل گذشته هم کم بازی کردم و دوست دارم اگر در فصل جدید بازی کنم، بتوانم دوباره خودم را نشان دهم.
از چه تیم‌هایی پیشنهاد داری؟
بهتر است اسم نبرم، مهم این است که خودم بتوانم تصمیم بگیرم. من نیمکت‌نشینی را دوست ندارم و انتظار دارم وقتی در تیمی هستم، نهایت تلاشم را به خرج بدهم تا بتوانم بازیکن تأثیرگذاری باشم. فکر می‌کنم تا چند روز دیگر وضعیتم مشخص می‌شود.
از پورموسوی ناراحتی؟
او حق داشت در مورد انتخاب بازیکن تصمیم بگیرد و اعتراضی هم ندارم. فقط دوست داشتم حداقل به عنوان یک بازیکن قدیمی با من صحبت می‌کردند.
نظرت در خصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی چیست؟
ما ۴ امتیاز در این گروه گرفتیم که عملکرد خوبی بود. بچه‌ها در روسیه جانانه جنگیدند و ما به معنای واقعی یک تیم بودیم. بچه‌های ما به تنهایی نمی‌توانستند کاری انجام دهند و کی‌روش کاری کرد که به معنای واقعی شاهد یک تیم متحد و منسجم باشیم. همه بازیکنان در کار تیمی ستاره بودند. ما اگر یک بار دیگر با این ۳ تیم بازی کنیم، قطعاً نمایش بهتری خواهیم داشت، خصوصاً در کار‌های تهاجمی.
برخی معتقدند ما در کار‌های تهاجمی مشکل داشتیم، نظر تو چیست؟
من هم معتقدم که ما می‌توانستیم تهاجمی بازی کنیم ولی شاید کی‌روش خیال می‌کرد در صورت حمله کردن در دفاع با مشکل مواجه شویم. مردم از عملکرد تیم ملی راضی بودند و اگر کمی شانس داشتیم، به مرحله حذفی هم صعود می‌کردیم. این درست است که کم حمله می‌کردیم، اما در همان حملات هم خطرناک بودیم.
 بهترین بازیکن تیم ملی چه کسی بود؟
همه بازیکنان در قالب کار تیمی خوب بودند و نمی‌توانم از شخص خاصی اسم ببرم.
 تو معتقدی که تیم ملی همچنان باید با کی‌روش به صورت طولانی همکاری کند؟
فعلاً که جام ملت‌ها نزدیک است و باید با این مربی ادامه بدهیم. اگر کی‌روش برود، آیا می‌توانیم بهتر از او را به ایران بیاوریم؟ مردم ما کی‌روش را دوست دارند و او باید همچنان در تیم ملی باشد. حتی در آسیا هم احتمال قهرمانی ما وجود دارد و آن‌وقت می‌توانیم این قهرمانی را ادامه دهیم.
تو در جام جهانی طرفدار کدام تیم بودی؟
من برزیل را دوست داشتم.
 نظرت در مورد قهرمانی فرانسه چیست؟
آن‌ها کم‌اشتباه‌تر از حریفان‌شان بودند و در نهایت قهرمان شدند. برگ برنده فرانسه مدافعان وسط و دروازه‌بان این تیم بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی