۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال امید، برگزاری دو دیدار دوستانه برابر عراق را بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان در این دو مسابقه تدارکاتی محک جدی خوردند.

به گزارش خبرورزشی  و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم امید گفت: ما یک نسل بسیار خوب و مستعدی از فوتبالیست‌ها را در اختیار داریم که صاحب  کیفیت فنی هستند. این تیم بدون شک برای آینده فوتبال ایران مناسب خواهد بود.
 بازیکنانی را که انتخاب کردیم معیارمان جوانی و استعدادشان بود. چرا که قصد داریم بعد از ۴۲ سال به المپیک راه یافته و به مصاف حریفان خود از سراسر جهان برویم. به طور قطع بازی‌های آسیایی اولویتی را به ما دیکته کرده که بازیکنان را در اختیار داشته باشیم، تجربه کسب کنیم تا به هدفمان که المپیک ۲۰۲۰ است، برسیم.  
کرانچار درباره دو دیدار دوستانه برابر عراق گفت: دو بازی با عراق برایمان مفید بود چرا که شرایط بازیکنان، کیفیت بازی، میزان آمادگی و پذیرفتن برنامه‌هایی که در طول تمرین به آن‌ها اعلام کرده بودیم، را کاملا در عملکرد بازیکنان مشاهده کردیم و در هر دو مسابقه تمام برنامه‌های تمرینی اجرا شد. در واقع بازیکنان در این دو مسابقه تدارکاتی محک جدی خوردند. برابر تیمی بازی کردیم که از لحاظ سنی ۲ سال بالاتر از ما بودند، اما تیم ما نشان داد که در چالش‌هایی که در بازی با تیم‌های بزرگتر از خود به میدان می‌روند نیز موفق هستند. در یک ماه اخیر  با کار و تمرین فراوان تا حدودی به اهداف خود رسیده ایم و من به آینده این تیم خوشبین هستم.
سرمربی تیم امید درباره شرایط اردو در عراق گفت: شرایط خوبی داریم و از فدراسیون فوتبال عراق تشکر می‌کنم چرا که شرایط خوبی را برای ما در این کشور فراهم کرده و دو بازی مفید را انجام دادیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی