۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محرومیت دو فوتبالیست سرشناس کشورمان از دو باشگاه کاملا متفاوت، حواشی زیادی در پی داشت.

به گزارش خبرورزشی، محسن مسلمان از ذوب آهن اصفهان و حسین کعبی از سپیدرود رشت با حکم شبانه کمیته اخلاق محروم شدند. محرومیتی که گفته می‌شود موقتی است و شاید آن‌ها به زودی به بازی‌های تیم شان برگردند، اما به هر حال خبرش مثل بمب در فوتبال ایران منفجر شد.
بعد از انتشار این خبر، شایعات مختلفی در فضای فوتبال پیچید. برخی مدعی شدند، چون مسلمان و کعبی تتو و خالکوبی دارند، محروم هستند. عده‌ای دیگر اعلام کردند آن‌ها به خاطر مصاحبه‌های شان علیه فدراسیون نشین‌ها با این حکم مواجه شدند. برخی دیگر دلیل محرومیت این بازیکنان را طفره رفتن از پرداخت جریمه‌های قبلی دانستند و عده‌ای نیز، مسائل حاشیه‌ای دیگری را پیش کشیدند.

سوژه روز| چرا مسلمان و کعبی محروم شدند؟
این ماجرا همچنان ادامه دارد. البته کمیته اخلاق در اطلاعیه‌ای نوشت: «در خصوص تخلفات سابق محسن مسلمان و حسین کعبی احکامی صادر شد که متاسفانه علیرغم چند نوبت اخطار به این دو بازیکن، توجهی نکرده اند؛ بر همین اساس، تا اطلاع ثانوی از حضور و شرکت در مسابقات رسمی محروم هستند.»

سوژه روز| چرا مسلمان و کعبی محروم شدند؟
با این حال شایعات، دامن گیر کعبی و مسلمان شده و همه می‌خواهند بدانند چه دلیلی برای صدور این حکم شبانه وجود دارد. البته بحث‌هایی مثل دست داشتن برخی بازیکنان در شرط بندی و مسائلی که در یکی از محله‌های خوش آب و هوای شمال غرب تهران در گذشته پیش آمده بود نیز از جمله دیگر شایعات است که هنوز مشخص نشده تا چه حد، صحت دارد.
فعلا باید منتظر شفاف سازی کمیته اخلاق در خصوص تخلف این دو بازیکن باشیم. تا وقتی کمیته اخلاق به صورت شفاف، ماجرا را شرح ندهد، حجم این شایعات بیشتر و بیشتر می‌شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی