نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیژن طاهری معتقد است که این خیزی که از وریا غفوری دیدید، تازه ۵۰ درصد از توانایی‌هایش بود.

به گزارش خبرورزشی، استقلال اگرچه در اصفهان مقابل ذوب‌آهن متوقف شد، ولی انصافاً در قیاس با پیکان نمایش بهتری ارائه کرد تا هوادارانش به آینده امیدوار شوند. امیدواری‌ای که در حرف‌های بیژن طاهری هم به وضوح قابل مشاهده است.
* باز هم مساوی، ولی این بار با نمایشی به مراتب بهتر. چطور شد که استقلال این‌گونه متحول شد؟
ببینید پارسال هم وقتی آقای شفر آمد، تیم در هفته‌های آغازین حضور ایشان به خوبی نیم‌فصل دوم بازی نمی‌کرد، ولی هفته به هفته بهتر شد، چون زمان می‌برد که بچه‌ها با تاکتیک‌های او آشنا شوند. این حکایت امسال هم تکرار می‌شود. الان بازیکنان استقلال روز به روز بهتر، آبدیده‌تر و تاکتیک‌پذیرتر می‌شوند.
* نفرات جوان‌تان خوب ظاهر شدند. محمد دانشگر، روح‌ا... باقری و...
این مسئله به همان ماجرای تاکتیک‌پذیری برمی‌گردد. ایده‌هایی که شفر پای تخته می‌گوید و در تمرینات پیاده می‌کند، حالا کم‌کم خود را نشان می‌دهد. شما ببینید وقتی از یک تیم ۷، ۸ مهره کلیدی می‌روند، قطعاً هماهنگ کردن نفرات جدید کار بسیار دشواری است، اما شک نکنید بچه شیر‌هایی که این فصل خریده‌ایم، چند سال دیگر به شیر‌های غرنده لیگ برتر بدل شده و راهی تیم‌های بزرگ خارجی خواهند شد.
* رضا آذری هم به رغم جوانی در این دو هفته خیلی امیدوارکننده نشان داد.
رضا آذری یکی از همان جوانان خوبی است که اشاره کردم. امیدوارم این بازیکن هم با هوشیاری مراقب حاشیه‌ها باشد و همان‌طور که تا حالا سالم بوده، سلامت بماند. اگر رضا فیلم‌های امید ابراهیمی را ببیند و با جدیت تمرین کند، می‌تواند جانشین امید شده و جای خالی او را پر کند.
* برسیم به بازی این هفته با تراکتورسازی.
قبل از اینکه به این مسابقه برسیم، باید برای رضا حبیب‌زاده، بازیکن جوان ذوب‌آهن، آرزوی سلامتی کنم. نمی‌دانید چقدر ناراحت و نگران بودم وقتی او را به بیمارستان بردند، همه تیم استقلال نگران بودند. در مورد جدال با تراکتورسازی هم ضمن احترام به این تیم و هوادارانش، مصمم هستیم تا پیروزی‌های‌مان در فصل هجدهم را از بازی با تراکتورسازی استارت بزنیم. به هر حال تراکتورسازی حریف مهم و قدرتمندی است، ولی استقلال روز به روز بهتر می‌شود و این هفته می‌تواند با بردن تراکتورسازی اوج بگیرد.
* وریا غفوری خیلی عالی بود. به نظر شما دوباره به تیم ملی برمی‌گردد؟
باور کنید این خیزی که از وریا غفوری دیدید، تازه ۵۰ درصد از توانایی‌هایش بود. این را بی‌اغراق می‌گویم. غفوری واقعی نه تنها جناح راست استقلال بلکه جناح راست تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را هم می‌تواند قبضه کند. او این توانایی را دارد و بهتر شدن استقلال هم کمک‌حالش خواهد شد تا هفته به هفته توانمندتر شود. حالا تا جام ملت‌ها خیلی مانده و علاوه بر وریا، بازیکنان دیگرمان هم می‌توانند با درخشش خود مسافر این تورنمنت شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی