نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو پیروزی متوالی پرسپولیس در هفته‌های اول و دوم برابر پدیده مشهد و فولاد خوزستان حسابی پیشکسوتان این تیم را امیدوار کرده است.

به گزارش خبرورزشی، فرشاد پیوس آقای گل سال‌های نه‌چندان دور فوتبال ایران یکی از این بازیکنان قدیمی پرسپولیس است که تیم برانکو را مدعی اصلی قهرمانی می‌خواند و...
 آقا فرشاد پرسپولیس قرار است پنج‌شنبه هفته جاری به مصاف استقلال خوزستان برود. این دیدار را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی راحتی نیست. البته استقلال خوزستان نسبت به آن تیم لیگ پانزدهم که قهرمان لیگ برتر شد ضعیف‌تر شده است منتهای مراتب بازی در اهواز آسان نیست.
اتفاقاً با مرتضی فنونی زاده همبازی شما هم که صحبت می‌کردیم همین حرف را می‌گفت: ما هم که برای بازی به اهواز می‌رفتیم کارمان سخت بود و نباید پرسپولیس را از پیش برنده دانست؟
مرتضی درست می‌گوید. بازی در اهواز سخت است. هم هوای گرمی دارد و هم تماشاگران پرشوری که کار را برای حریف سخت می‌کنند. من امیدوارم بچه‌ها با تمرکز کامل از این بازی هم مثل دو مسابقه گذشته دست پر خارج شوند.
دو برد ابتدایی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان خیلی‌ها را به تکرار قهرمانی تیم برانکو امیدوار کرد. شما همچنین نظری دارید؟
(می‌خندد) به قول قدیمی‌ها سالی که نکوست از بهارش پیداست. من فکر می‌کنم این پرسپولیس هم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. راستی گادوین منشا هم گل زد. شما در این رابطه چه فکری می‌کنید؟
خوشحالم که این مهاجم خوب نیجریه‌ای هم گل زد. این گلی که او به فولاد خوزستان زد، می‌تواند منشا را دوباره برگرداند.
کادر فنی از حالا چه کاری می‌توانند برای منشا انجام دهند؟
به نظرم باید بیشتر به گادوین منشا توجه کرده و به او روحیه بدهند. یک مهاجم وقتی گل می‌زند برای دومی و سومی هم می‌رود به شرط آنکه تمرینات خود را به خوبی و با روحیه انجام دهد.
ولی علی علیپور آقای گل فصل گذشته نتواست برابر فولاد خوزستان گلزنی کند؟
مهم نیست. علی به منشا پاس گل داد. مطمئن باشید علیپور در اهواز موفق به گلزنی می‌شود. علی علیپور بار‌ها اعلام کرده که موفقیت تیم برایش مهم است و می‌خواهد مثمرثمر باشد.
گفتید پرسپولیس قهرمان لیگ هجدهم می‌شود. آیا فکر می‌کنید علی علیپور هم بتواند عنوان آقای گلی خود را تکرارکند؟
چراکه نه؟ علی علیپور یک مهاجم زحمتکش، دونده و در خدمت تیمش است و با توجه به شناختی که از علی علیپور دارم مطمئن هستم آقای گلی خودش را تکرار خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی