نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت آبی پوشان معتقد است دیدار استقلال – تراکتورسازی به زیباترین بازی 3 هفته ابتدایی لیگ بدل می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، سیروس دین‌محمدی که خودش هم تبریزی است، معتقد بود دیدار فردای استقلال – تراکتورسازی زیباترین بازی این هفته‌ها می‌شود. پیشکسوت استقلال با خبرورزشی درباره این مسابقه مهم حرف زد.
*باز هم استقلال و تراکتور به هم رسیدند؟
همیشه مسابقات این دو تیم زیبا می‌شود. چه در تهران و چه در تبریز. البته امسال کلاً تراکتور با سال‌های گذشته فرق کرده است.
* چطور؟
مربی ولزی گرفته‌اند و آقای زنوزی آمده و تیم را به شکل خوبی جمع کرده است. در این سال‌ها هر خبری از تبریز می‌شنیدیم درباره بدهی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی بود و این مسائل! ولی ان‌شاءا... این بار خستگی تبریزی‌ها بابت این مدیر جدید در فصل پیش‌رو درمی آید.
* ولی تا اینجا که خوب نتیجه نگرفته‌اند؟
اول فصل است. استقلال هم خوب کار نکرده ولی شک ندارم که می‌تواند باز هم خودش را به صدر برساند. استقلال تیمی است که امسال دیر جمع شد ولی خوب جمع شد.
* دلیل اینکه می‌گویید خوب جمع شده، چیست؟
برای اینکه کیفیت بازیکنانی که گرفته را با قبل مقایسه می‌کنم. البته اگر به من بود، می‌گفتم حتماً جپاروف را نگه دارند. بازیکن فوق العاده‌ای بود. همه‌جوره به درد استقلال می‌خورد. هم گل می‌زد، هم گل می‌ساخت. خیلی خوب بود و بیشتر از هرکسی از جدایی او افسوس خوردم.
* از جدایی ابراهیمی یا حسینی ناراحت نشدید؟
این بچه‌ها باید بروند و پیشرفت کنند. هم از نظر مالی و هم فوتبالی. مگر ما نبودیم که به آلمان رفتیم. ابراهیمی به اندازه کافی برای استقلال زحمت کشید و الان وقت درو کردنش است. حسینی هم باید می‌رفت تا پیشرفت کند. ضمن اینکه استقلال پر است از این استعداد‌ها که در رده‌های پایه اش بازی می‌کنند. من خودم آنجا بودم و می‌دانم که بازیکنان خوبی دارد.
* در کل تیم را در این دو دیدار چطور دیدید؟
بازی منطقی فصل قبل را انجام می‌دهد. در دفاع با دقت کار می‌کند و در حمله هم با بودن فرشید اسماعیلی و یکی، دو بازیکن جدید مانند روح‌ا... باقری خیلی خوب عمل کرده است. جلوی پیکان بدشانسی آوردیم و روبه‌روی ذوب‌آهن داوری به ضرر تیم شد وگرنه لااقل الان ۴ امتیازی بودیم.
* بازی با تراکتور سخت است؟
برای استقلال همه بازی‌ها سخت هستند. البته این تراکتوری که من در دو بازی اول دیدم، هماهنگی لازم را نداشت. نمی‌دانم با آمدن شجاعی و دژاگه به هماهنگی لازم می‌رسند یا نه! تراکتور از نظر بازیکن وضعیت خوبی دارد ولی سبک بازی اش را باید بهتر کند. دو بازی اولش را دیدم. اگر تراکتور می‌خواهد نتایج خوبی بگیرد، باید هرچه سریع‌تر به هماهنگی لازم دست پیدا کند.
* استقلال برنده می‌شود؟
بستگی به شرایط بازی دارد. از الان نمی‌توان پیش‌بینی کرد. استقلال هم در دفاع و هم در حمله خوب است. اگر نیومایر این بازی برای تیم به میدان برود، با رزومه‌ای که از او خواندم فکر کنم مهاجمان تیم را راحت‌تر در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی