نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قوانین انضباطی در فوتبال ایران شکل و شمایل عجیبی دارد که نیاز به اصلاح آن احساس می شود.

به گزارش   خبرورزشی ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا پیش از اتفاقات هفته سوم، همواره خیال خودش را راحت می‌کرد و با صدور رای‌های یک طرفه در دیدار‌هایی که هواداران از روی سکو، آن را به جنجال می‌کشیدند، فقط تیم میزبان را جریمه می‌کرد آن هم با این منطق که بازی در شهری برگزار می‌شود که هواداران تیم میزبان راهی ورزشگاه شده اند.
اما در این هفته، اتفاقات عجیب تری رقم خورد. روز پنجشنبه گذشته در اهواز، افرادی با پرچم فولاد خوزستان و برای انتقام گیری بابت اتفاقات هفته دوم در تهران، راهی استادیوم شدند و در حالی که به نظر می‌رسید هواداران استقلال خوزستان باید اصولا در استادیوم حاضر می‌شدند، اقدام به درگیری با طرفداران پرسپولیس کردند.
روز جمعه نیز، هواداران تراکتورسازی با طرفداران استقلال در ورزشگاه آزادی به شدت درگیری ایجاد کردند که حاصل آن، لطمه زدن به تاسیسات استادیوم مهم کشورمان بود. با این حال، یکی از مسئولان ورزشگاه آزادی اعلام کرده خسارات از جایی به ورزشگاه وارد شد که طرفداران استقلال در آن سکو‌ها حضور نداشتند. یعنی هواداران تراکتورسازی این خسارات را به ورزشگاه آزادی وارد آوردند.
حالا از نظر کمیته انضباطی، چه باشگاه‌هایی باید جریمه شوند؟ استقلال خوزستان؟ پرسپولیس؟ فولاد؟ تراکتورسازی؟ استقلال؟ تیم‌های مهمان؟ تیم‌های میزبان؟ هواداران کل شهر اهواز؟ طرفداران تبریزی؟ تماشاگران تهرانی؟
به نظر می‌رسد قوانین و اساسنامه‌های انضباطی در فوتبال ایران نیاز به یک بازنگری جدی و اصلاح فوری دارد، زیرا کمیته انضباطی نمی‌تواند به راحتی و با تکیه بر آئین نامه خود، در شرایط فعلی اقدام به انشاء آرای کامل و بدون نقص حداقل در مورد این دو بازی یاد شده داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی