نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا می‌تواند فصل را با جام شروع کند و در مراکش باید دیدار سوپرجام را برابر سویا برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی،  استادیوم ابن بطوطه مراکش میزبان بازی سوپرجام اسپانیا بین بارسلونا و سویا است و 45 هزار بلیت مسابقه از چندروز قبل به فروش رسیده. امسال در مقایسه با سال های قبل تکلیف قهرمان سوپرجام فقط در یک مسابقه مشخص می‌شود و برنده در طنجه جام را دریافت می‌کند. جامی که هردو تیم برای فتح آن قبل از آغاز لالیگا نقشه کشیده‌اند.

بارسلونا

برخلاف انتظار تابستان شلوغی را سپری کردند. بعد از خرید بازیکنانی همچون فیلیپه کوتینیو و یری مینا در زمستان، انتظار نمی‌رفت آبی‌اناری‌ها در تابستان بازیکنان زیادی را به خدمت بگیرند. لیست ورودی و خروجی‌های بارسا در کمتر از یک ماه شاهد تغییرات زیادی بود. آن‌ها بعد از اینکه در جذب آنتوان گریزمن ناکام ماندند و آندرس اینیستا و پائولینیو هم از تیم جدا شدند، با خرید مالکوم و آرتور برزیلی و همچنین ویدال توانستند جان تازه‌ای بگیرند. با این حال آبی‌اناری‌ها در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل خود آنچنان تاثیرگذاری نداشتند. تیم ارنستو والورده برای پیروزی در 90 دقیقه عادی 3 مسابقه از جام قهرمانان به دردسر افتاد و در نهایت آخر شد. دیدار سوپرجام بهترین بهانه برای رونمایی از بارسلونا فصل 2019-2018 است. بارسایی که تغییر و تحولات زیادی داشته و با کاپیتانی لیونل مسی وارد زمین مسابقه می‌شود.

سویا

سویا نیز همچون بارسلونا فصل نقل‌و‌انتقالات شلوغی را سپری کرد. اولین تغییر آنها به روی نیمکت مربوط می‌شود. جایی که بعد از قطع همکاری با وینچنزو مونتلا، با استخدام پابلو ماچین سرمربی موفق فصل پیش خیرونا تمرینات پیش فصل را شروع کردند. تب و تاب خرید و فروش بازیکن در این تیم هم بالا بود. سویا توانست دو خرید خوب را در تابستان قطعی کند. آن ها الیکس ویدال را از بارسا به خدمت گرفتند سپس یوریس نیانیون مدافع 21 ساله رن فرانسه را جذب کردند. سویا در تابستان بیش از آنکه بخواهد درگیر بازی‌های دوستانه پیش فصل باشد با لیگ اروپا سرگرم بود و 3 بازی این تورنمنت را با برتری پشت سر گذاشت. از لحاظ آمادگی سویا به خاطر این 3 مسابقه از بارسلونا پیش است و برای قهرمانی در سوپرجام امید زیادی دارد.

جدال آخر

فینال جام حذفی آخرین بازی دو تیم بود که آنجا بارسلونا با 5 گل سویا را درهم کوبید و دبل کرد.

اخبار مصدومان و محرومان

این دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که تمام بازیکنان خود را در اختیار دارند. انتظار می رود والورده و ماچین در این مسابقه از خریدهای جدید خود به طور رسمی رونمایی کنند.

آمار بازی

6) سویا از 7 مسابقه اخیر خود 6 پیروزی به دست آورده است.

8) بارسلونا و سویا بعد از فینال جام حذفی موفق شدند در 8 مسابقه بعدی خود گلزنی کنند.

9) هردو تیم موفق شدند در این 8 مسابقه 9 گل به ثمر برسانند.

2.5) میانگین گل های بارسلونا در 11 مسابقه از 12 بازی اخیری که داشته 2.5 گل بوده است.

5) بارسلونا از 6 تقابل اخیر خود با سویا 5 برد به دست آورده است.

2) آخرین پیروزی سویا مقابل بارسلونا به سال 2015 برمی گردد که با 2 گل در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان به برتری رسیدند.

ترکیب احتمالی

بارسلونا: سیلسن، سمدو، لانگله، پیکه، آلبا، کوتینیو، بوسکتس، آرتور، مالکوم، سوارس، مسی

سویا: توماس، ویدال، کیائر، گومس، ناواس، بانگا، گانسو، بروکال، سارابیا، بن‌یدر، نولیتو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی