نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: خوشحالم از اینکه بعد از وقفه‌ای دو ساله این قهرمانی را به دست آوردیم.

قهرمانی مس، تداوم اقتدار فوتسال ایران در آسیا بود

به گزارش خبرورزشی، محمدرضا کافی پس از قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت:‌ خدا را شکر قهرمانی ما در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا یک اتفاق خوب بود و توانستیم دل مردم ایران شاد کنیم و امیدوارم نماینده خوبی برای کشورمان بوده باشیم.
وی افزود: در بحث مسابقات باشگاه مس تمام تلاش خود را انجام داده که بتواند نماینده خوبی برای فوتسال ایران باشد و همه امکانات لازم را برای تیم فوتسال مس آماده کردند که بتوانند این تیم را بدون حاشیه به این مسابقات اعزام کنند و خوشحالم از اینکه بعد از وقفه‌ای دو ساله این قهرمانی را به دست آوردیم. این قهرمانی شاید یک پیام برای آسیا داشت که همچنان فوتسال ایران بر بام آسیا است. اما به نظر من برای فوتسال باید کارهای بیشتری در کشور انجام داد.
مدیرعامل باشگاه مس سونگون ادامه داد: ما شاید تا مدت محدودی بتوانیم این قهرمانی‌ها را حفظ کنیم اما باید شرایط و امکانات را در آینده طوری کنیم که بتوانیم همچنان بر فراز قله آسیا باشیم. امیدوارم مسئولین ورزشی کشور به خصوص مسئولین فوتسال به این امر توجه داشته باشند که باید بیشتر به فوتسال بها دهند.
کافی گفت: خوشحالم که دیگر اسم ورزقان با زلزله همراه نمی‌شود حالا وقتی که اسم ورزقان می‌آید همه به فکر قهرمانی‌های تیم فوتسال این شهر هستند. قهرمانی تیم مس امروز مصادف بود با زلزله شهر ورزقان، امیدوارم قهرمانی امروز کمی دل مردم خوب این شهر را که عزیزان خود را در آن زلزله از دست داده بودند شاد کند و آن حادثه تلخ را کمی فراموش کنند. امیدوارم این قهرمانی اتفاق خوبی برای مردم این شهر و مردم خوب آذربایجان شرقی باشد.
وی در پایان گفت: جا دارد از مسئولین شرکت ملی مس ایران و مسئولین ارشد شهرستان ورزقان و همچنین مجتمع مس سونگون و اعضای هیأت مدیره که واقعاً در این مدت زحمات زیادی برای این تیم کشیدند و شرایط را مهیا کردند که این تیم به این موفقیت‌ها برسد تشکر و قدردانی کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی