نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه بعضی از بازیکنان تک روی کردند، اما مطمئنا این اتفاق در بازی‌های بعدی جبران می‌شود.

بعضی از بازیکنان تیم امید تک‌روی می‌کنند
به گزارش خبرورزشی،  میرشاد ماجدی در خصوص اولین دیدار تیم ملی امید با تیم ملی عربستان اظهار داشت: از نظر من بازی بازیکنان تیم ملی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. با توجه به اینکه سن بازیکنان پایین‌تر از تیم اصلی است، ولی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم چرا که از جلو پرس کردیم و اجازه ندادیم تیم عربستان کار خاصی را انجام بدهند. با توجه به اینکه شناخت کاملی از عربستان نداشتیم خدا را شکر یک امتیاز برای ما بدست آمد که می‌تواند در ادامه کمک کند.  
وی در ادامه تاکید کرد: قبل از آنکه عربستان لحظه آخر به تیر دروازه ما ضربه زد ما موقعیتی داشتیم که به گل برسیم. کرانچار در نیمه دوم عربستان را خوب آنالیز کرد سعی کرد از جلو پرس را انجام بدهد از لاک دفاعی خارج شد. این اتفاق باعث شد تا عربستان کاری از خودش به نمایش نگذارد. موقعیت‌هایی که بوجود آمد کاملا پایاپای بود.  
ماجدی در ادامه درمورد اینکه بعضی از بازیکنان تیم ملی تک روی می‌کنند نیز گفت: بله؛ متاسفانه بعضی ازبازیکنان تک روی کردند، اما مطمئنا این اتفاق در بازی‌های بعدی جبران می‌شود. بازیکنان باید در کار‌های تاکتیکی بیشتر با هم باشند. با توجه به اینکه چند تا از بازیکنان تیم ملی خارج از کشور هستند و به تیم ملی نیامدند با این حال عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. مطمئنا در بازی‌های بعدی هماهنگی‌های بیشتری بین بازیکنان بوجود می‌آید.  
وی در پایان درباره بازی بعدی تیم ملی امید ایران نیز گفت: با توجه به اینکه از کره شمالی شناخت خوبی نداریم مطمئنا باید بازی بعدی نیمه اول را ببینیم بعد راجع‌به آن قضاوت کنیم. معمولا تیم‌های کره قدرتی و سرعتی هستند و باید در ضدحملات مراقب باشیم، چون ممکن است تیم حریف از این موقعیت‌ها استفاده کند و تیم عربستان بیشتر قدرتی بود و اگر در کنار قدرت سرعت هم داشت مطمئنا کار ایران سخت می‌شد. اگر مانند نیمه دوم بازی کنیم در بازی بعدی می‌توانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی