نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دژاگه بیشتر از اینکه نیاز داشته باشد با هم‌تیمی‌هایش هماهنگ شود باید روحیه خود را برای بازی در ایران و شرایط عجیب آن هماهنگ کند.

به گزارش خبرورزشی، اشکان دژاگه از آن دست بازیکنانی است که وقتی برای اولین بار در تیم ملی پا به توپ شد، اختلاف سطحش با دیگر بازیکنان کاملاً مشهود بود. بازیکن باکیفیتی که اولین بار در تیم کی‌روش برای ایران بازی کرد و همیشه مؤثر بود. کسی که در اولین بازی‌هایش برای ایران مجبور بود در فصل گرما با آستین بلند بازی کند. حال اشکان پا به سن گذاشته شده با ریش‌های سفیدش که حاصل بازی در آلمان و لیگ جزیره و... است به لیگ برتر آمده است. دژاگه مدت‌ها بدون تیم بود و پس از شروع لیگ تراکتوری شد. با تنها چند روز تمرین در ترکیب تراکتور مقابل استقلال بازی کرد. او تمام توانش را گذاشت ولی دور از انصاف است از کسی که مدت‌ها تمرین نداشته و آماده نیست انتظار داشته باشیم مثل روز‌های اوجش بازی کند.
پس از بازی استقلال تراکتور خبرنگاری از دژاگه پرسید برای استراحت به ایران آمده‌اید؟ سؤالی غیرمنصفانه که حسابی دژاگه را ناراحت کرد. دژاگه که بازی متوسطی داشت در واکنش به این سؤال گفت: «یعنی لول لیگ ایران انقدر بده که من اومدم این جا که استراحت کنم؟»
دژاگه این سؤال را بی‌احترامی به همه قلمداد کرده و در همین اولین هفته که در لیگ ایران پا به توپ شد، اینقدر شاکی است.
اشکان، اما در همین مدت کم حضور در تراکتور به کمیته اخلاق نیز دعوت شد. او که سال‌ها در فوتبالی که واقعاً حرفه‌ای است بازی کرده، ممکن است طول بکشد تا با این فضا تطبیق پیدا کند. او بیشتر از اینکه نیاز داشته باشد با هم‌تیمی‌هایش هماهنگ شود باید روحیه خود را برای بازی در ایران و این شرایط هماهنگ کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی