۰
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد در صورت حکم وزارت ورزش مبنی بر جدایی اش، به طور کلی از باشگاه می رود و حاضر به قبول پست های دیگر نیست.

به گزارش خبرورزشی، حمیدرضا گرشاسبی اعلام کرده فقط به شرطی در پرسپولیس می‌ماند که به او حکم مدیرعاملی بدهند و این در حالی است که قانون خداحافظی با مدیران بازنشسته در نهاد‌های دولتی، با هر شرایطی، حتی بند رزمندگان تصویب شده و به زودی باید به حالت اجرایی دربیاید.
از این رو، پرسپولیسی‌ها باید در انتظار خداحافظی با گرشاسبی باشند. با این حال، شایعاتی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه گرشاسبی بعد از برکناری از پست سرپرستی، شاید به عنوان مشاور مدیرعامل بعدی، عضو هیات مدیره، معاون یکی از بخش‌های باشگاه و یا حتی نماینده وزارت ورزش در باشگاه پرسپولیس به کارش ادامه دهد، اما او به صورت رسمی اعلام کرده یا مدیرعامل و سرپرست باشگاه می‌ماند یا به صورت کلی از این باشگاه می‌رود و هیچ پستی را نمی‌پذیرد.
گرشاسبی البته خود را یک پرسپولیسی می‌داند و بار‌ها این موضوع را اعلام کرده بود که تحت هر شرایطی به این باشگاه کمک «پدرانه» خواهد کرد و هر کجا که امر شود، حاضر به فعالیت است، اما به نظر می‌رسد اتفاقات اخیر باعث شده نظرش تغییر کند و حالا می‌گوید یا مدیرعاملی یا جدایی قطعی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی