نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
پنجشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فوتبال خیلی وقت‌ها باید به ندرت سخن گفت یا نوشت؛ چرا که نتایج گویا همه چیز است؛ درباره تیم امید هم تابلوی نتایج نشان می‌دهد چه عملکردی داشتیم.

خبرورزشی/آرتین زهرابی : نتایج تیم امید هم با ارفاق بزرگ که ما یک تیم زیر ٢١ سال را روانه بازی‌های آسیایی جاکارتا کردیم قابل تحلیل است؛ با این همه چنین تیمی چقدر مورد پسند شماست؟
آن شکست ناباورانه مقابل میانمار و این بازی زیر متوسط برابر کره جنوبی نشان می‌دهد در عرصه فوتبال ملی همیشه دست و دل ما لرزیده!
هیچ وقت در این وانفسا، خیالمان راحت نبوده و همیشه یک جای کار تیم‌های ایرانی لنگیده...
در انتقاد کردن از دیگران البته همیشه سرآمد هستیم. این تیم اگر متعلق به کی روش بود و او همین نتایج را می‌گرفت حکمش چه بود؟
کره ای‌ها برای یک برد ناقابل امروز آن قدر جیغ کشیدند که انگار قهرمان جام جهانی شدند، اما ما می‌دانستیم این هیاهو برای چیست؟
کی روش چند سال است به کره جنوبی نمی‌بازد و ما اینجا همه نتایج رویایی تیم ملی را آغشته به آفت درشت نمایی و بی رحمی کردیم.
بفرمایید تحویل بگیرید؛ این هم یکی دیگر از منتقدان کی روش که در عرصه ملی نتیجه نگرفت.
حالا به کرانچار و دیگران بابت این شکست چه باید گفت؟
تیم امید ما مسلما تیم برتر میدان نبود. در بازیسازی و کار‌های دفاعی مشکل داشتیم و کره ای‌ها به مراتب بهتر از ما بودند. این بار باختیم تا شاهد یک جشن ملی در کره جنوبی باشیم و البته این شکست را با جان و دل مثل جرعه‌ای آب خنک نوشیدیم تا خوب بفهمیم تمسخر کار‌های بزرگ دیگران و تحقیر تیم ملی ایران که در فوتبال آسیا افتخار آفریده چه تبعاتی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی