۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الغرافه در شب گلزنی مهدی طارمی برابر الاهلی که دو ملی پوش ایرانی در ترکیب خود داشت، به برتری رسید.

الغرافه با درخشش طارمی یاران ابراهیمی را شکست داد

به گزارش خبرورزشی، در نخستین مسابقه هفته چهارم لیگ ستارگان قطر تیم الاهلی که محمدرضا خانزاده را بعد از دو بازی غیبت و امید ابراهیمی را همانند سه دیدار اخیرش در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۵۰ امشب میزبان الغرافه‌ای بود که از مهدی طارمی برای چهارمین مسابقه متوالی در خط حمله خود بهره می‌برد.
وسلی اسنایدر، کاپیتان و ستاره هلندی الغرافه در دقیقه ۱۲ پنالتی به دست آمده برای این تیم را تبدیل به گل کرد تا یاران مهدی طارمی در نیمه اول به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کنند.
مهدی طارمی که در سه هفته گذشته یک گل به ثمر رساند، یک پاس گل داده و یک پنالتی گرفته بود، در بازی امشب مقابل الاهلی نیز خوش درخشید و در شرایطی که پشت محوطه جریمه و در بین سه مدافع حریف صاحب توپ شده بود، با شوت زمینی دروازه الاهلی را در دقیقه ۵۸ باز کرد.
جاسم محمد، مدافع الاهلی درد قیقه ۶۳ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و ۶ دقیقه بعد هم ولادیمیر ویس، بهترین گلزن الغرافه در این فصل، چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند تا مهدی طارمی به همراه الغرافه در جدال با الاهلی‌ای که دو ملی پوش ایرانی در ترکیب خود داشت، به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کند.
الغرافه با این پیروزی ۷ امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کرد و یاران ابراهیمی و خانزاده با ۳ امتیاز همچنان در جایگاه دهم ماندند.
مهدی طارمی به طور کامل در ترکیب الغرافه حضور داشت و امید ابراهیمی هم ۹۰ دقیقه الاهلی بازی کرد ولی محمدرضا خانزاده که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود نتوانست تا پایان در زمین بماند و از ابتدای نیمه دوم جای خود را به عبدالرحمن مصطفی داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی