نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فریده شجاعی از اینکه برای دیدار با سرپرست موقت باشگاه استقلال باید به عناوین شغلی دیگرش غیر از اینکه همسر زنده‌یاد منصور پورحیدری بود متوسل شود، برای خودش ابراز تأسف می‌کرد.

به گزارش خبرورزشی، فریده شجاعی درباره شکست استقلال و مدیریت در این باشگاه با خبرورزشی حرف زد.
*وضعیت بدهی باشگاه استقلال به منصور پورحیدری هم در بین تسویه‌حساب‌ها رتق و فتق شد؟
نه! مدیران باشگاه نهایت کم‌لطفی را در حق من و فرزندان پورحیدری انجام دادند. ما واقعاً مظلوم واقع شدیم. ارزش مبلغی که منصور از باشگاه طلب داشت الان به کمتر از یک‌سوم تقلیل پیدا کرده است. گناه ما مظلوم‌ها چیست که به احترام اسم پورحیدری از باشگاه شکایت نکردیم تا ما هم امروز مانند بقیه پول‌مان را دریافت کنیم؟ گفتیم شکایت کنیم هواداران از ما دلگیر می‌شوند ولی مدیران باشگاه اصلاً به روی مبارک‌شان هم نیاوردند.
* با گرانی دلار ارزش طلب منصورخان چقدر شد؟
منصور از سال اول ۲۰۰ میلیون و از سال دوم ۲۲۰ میلیون طلب داشت که مدیران باشگاه پارسال ۵۰ میلیون از آن را دادند و بعد گفتند فقط ۷۰ میلیون باقی مانده است. قرارداد سال آخرش را هم که اصلاً قبول ندارند. می‌گویند، چون منصور همزمان هم سرپرست بوده و هم عضو هیئت‌مدیره، غیرقانونی کار کرده است. وزارت ورزش چرا حق ما را نمی‌گیرد؟ الان ارزش دلاری پول ما ۱۳۰ میلیون تومان هم نیست.
* اما سرپرست جدید اهل تعامل و مذاکره است. از این راه کلی از بدهی‌ها را تسویه کرد.
تماس گرفتم گفتم همسر پورحیدری‌ام، گفتند کسی در باشگاه نیست. بعد برای اینکه بتوانم وقت بگیرم تا به دیدار فتحی بروم، خودم را «شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال» معرفی کردم و گفتم می‌خواهم برای راه‌اندازی تیم بسکتبال دختران استقلال با او دیدار کنم. گفتند برای تان وقت تعیین می‌کنیم. شاید لااقل لابه‌لای آن حرف‌ها بتوانم با فتحی درباره طلب منصور هم حرف بزنم.
* شکست استقلال به السد باعث ناراحتی تان شد؟
متأسفانه مدیریت حرفه‌ای در باشگاه‌های ما نیست. در حالی که مدیریت این دو باشگاه با این تعداد مخاطب میلیونی باید افراد حرفه‌ای باشند. قطعاً مدیران قبلی استقلال اگر حرفه‌ای بودند این روز‌ها را هم می‌دیدند و می‌دانستند باید تیم را حفظ یا تقویت کنند نه اینکه اسباب تضعیف شدنش را فراهم کنند.
* چرا این اتفاق رخ داد؟‌
نمی‌دانم. این افراد مگر برای خانه خودشان خرید نمی‌کنند؟ مگر در زندگی روزمره‌شان آینده‌نگری ندارند؟ وقتی مهمان دارند همان روز برنج می‌خرند؟ یعنی در فروردین و اردیبهشت نمی‌دانستند استقلال در لیگ و آسیا باز هم بازی می‌کند؟ وقتی بینش عمیق نداشته باشیم، همین می‌شود. عجیب اینکه پرسپولیس که پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته بود، از نظر مدیریتی بهتر از استقلال کار کرد.
* بازی را دیدید؟
نه! من فقط تکرار بازی‌هایی که استقلال برنده می‌شود را می‌بینم. چون حس می‌کنم روح منصور با برد‌های استقلال شاد می‌شود. این یک حس شخصی است. باخت‌های تیم را نمی‌بینم، چون می‌دانم پورحیدری هرگز باخت این تیم را دوست نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی