نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع مصدوم استقلال این روز‌ها از سوی باشگاه با پیشنهادات تازه‌ای برای تغییر محل سکونت مواجه شده است.

به گزارش خبرورزشی، لئوناردو پادوانی روز گذشته هم ساعت‌ها در سالن فیزیوتراپی هلال احمر مشغول انجام برنامه‌های توانبخشی اش بود. او که در ماه‌های اخیر برای نزدیک شدن به محل کلینیک فیزیوتراپی دکتر نوروزی در محله سیدخندان تهران سکونت داده شده بود این روز‌ها از سوی باشگاه با پیشنهادات تازه‌ای برای تغییر محل سکونت مواجه شده است.
یکی از نزدیکان باشگاه استقلال در این باره به خبروررزشی گفت: «در روز‌های اخیر چندین خانه شیک و بزرگ (به گفته این فرد لاکچری) برای پادوانی و همسرش دیده‌اند و هر بار آن‌ها را به پادو و همسرش نشان دادند با ایراد‌هایی از طرف آن‌ها مواجه شده است. یکی از خانه‌های مد نظر باشگاه برای اسکان پادو و همسرش همان خانه‌ای بود که جپاروف در آن اقامت داشت. خانه‌ای در یکی از مناطق خوب شمال شهر با استخر که البته باز هم پادو آن را نپسندیده است. داشتن پله (حتی یکی) و یا موانعی از این دست باعث شده پادو به دلیل شرایط خاصی که این روز‌ها برای تردد دارد نتواند گزینه‌های باشگاه را بپذیرد.
اتفاقی که در همین باره رخ داد تکذیب خبر اجاره خانه جدید برای پادو بود که همسر او آن را در صفحه شخصی اش تکذیب کرد. البته این خبر در اصل درست بود چراکه خبر مربوط به خانه استخردار جپاروف و خاواده اش بود که باشگاه آن را برای پادو در نظر داشت ولی آن‌ها این منزل بزرگ و حیاط‌دار را نخواستند. در واقع باشگاه مشکلی برای اجاره دوباره این خانه برای پادو نداشته است. با این همه دلیل اینکه باشگاه دنبال اجاره خانه‌ای جدید برای پادو است به صاحبخانه فعلی محل اسکان او ربط دارد که گفته خانه اش را نیاز دارد و پادو باید آن را تخلیه کند.
در این باره با پادو حرف زدیم که بحث به بازی برگشت استقلال با السد و شرایط این روز‌های استقلال هم کشیده شد.
پادو در ارتباط با آخرین وضعیت خودش به خبرورزشی گفت: «شرایطم تغییر چندانی نکرده و فعلاً با «واکر» راه می‌روم. البته خیلی نمی‌توانم روی دو پا بایستم ولی زمان آن را افزایش داده‌ام و می‌توانم مسافت بیشتری را بدون کمک دیگران با واکر راه بروم. قبلاً باید یک نفر مراقبم بود ولی الان فقط برای برخاستن از روی صندلی چرخدار باید کمکم کنند و بقیه راه را خودم می‌روم».
او که در دیدار با فولاد خوزستان و از ناحیه مهره‌های گردن و نخاع آسیب دیده بود درباره شرایط پزشکی اش گفت: «دائم با دکترم در ارتباط هستم و دارو‌هایی می‌خورم که باعث تقویت قوای عصبی‌ام شود. شکر خدا آسیبی که به مهره‌های گردنم وارد شد در حد خیلی شدید نبود و به همین خاطر هم توانسته‌ام تا این اندازه به بهبودی برگردم و این امیدواری زیاد وجود دارد که در ماه‌های آتی همین بخش از ناتوانی‌ام هم کاسته شده و در نهایت با یک عصا راه بروم. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد با آب‌درمانی کم‌کم بدون مشکل به زندگی عادی برمی‌گردم».
او از دیدار فتحی با خودش هم حرف زد و گفت: «این دیدار هفته پیش انجام شد. سرپرست جدید باشگاه به دیدارم آمد و از وضعیتم اطلاعات کاملی گرفت. او گفت: باشگاه همه تلاشش را می‌کند که در تهران با کمترین مشکل به درمانم ادامه دهم ولی من دوست دارم در صورت امکان به کشورم برگردم».
پادوانی که از اواسط سال ۱۳۹۶ تاکنون به برزیل نرفته ظاهراً دلش برای خانواده اش تنگ شده و، چون آن‌ها نمی‌توانند به ایران سفر کنند دوست دارد برای ادامه درمان به برزیل برگردد. او به نزدیکان فتحی گفته دوران دوری اش از برزیل خیلی طولانی شده و هر زمان که بتواند سوار هواپیما شده و به برزیل برگردد برای ادامه درمان راهی کشورش می‌شود.
او گفت: «اگر بتوانم پولی که از باشگاه می‌خواهم را بگیرم و به برزیل برگردم می‌توانم درمانم را آنجا پیگیری کنم».
پادوانی درباره دیدار برگشت استقلال السد هم حرف زد و گفت: «گرچه نتیجه بازی رفت السد با استقلال کار را برای جبران نتیجه سخت کرده ولی السد هم تیمی شکست‌ناپذیر نیست. هر تیمی می‌بازد حتی اگر قوی‌ترین تیم دنیا باشد. برزیل هم گاهی می‌بازد. این به روحیه تیم مقابل ربط دارد. اگر استقلال با قدرت به زمین برود و همه تلاش‌شان را بکنند حتماً نتیجه می‌گیرند».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی