۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بازی امروز پرسپولیس و نساجی مهاجم‌های دو تیم به مصاف تیم‌های پیشین خود می‌روند.

به گزارش   خبرورزشی ، آن روز او هم مثل محسن بنگر و شجاع خلیل‌زاده که اصالتی مازندرانی دارند، به ورزشگاه تختی تهران رفته بود تا تماشاگر آخرین بازی نساجی در لیگ دسته اول باشد. می‌دانست این آخرین دیدار می‌تواند حماسی باشد. اگر نساجی مازندران می‌توانست با اختلاف ۵ یا ۶ گل راه‌آهن را پشت سر بگذارد، پس از ۲۴ سال به سطح اول فوتبال ایران رسیده و لیگ برتری می‌شد. او هم با همین پیش‌زمینه ذهنی راهی ورزشگاه تختی شده بود و پس از هر گل نساجی چنان فریادی از شادی می‌کشید که توجه همه را به خود جلب می‌کرد.
مجتبی، دوست قائمشهری‌اش یواشکی در گوش او گفت: «داداش رعایت کن! فریاد نزن، چون دوربین‌ها تصویرت را شکار می‌کنند و خوبیت ندارد!»، اما گوش او بدهکار نبود. فریاد می‌کشید و شادی می‌کرد، چون می‌دانست در قائمشهر و روستایش قراخیل چه غوغایی برپاست. صحبت از علی علیپور است. آقای گل قائمشهری فوتبال ایران که آن روز آن‌قدر فریاد کشید و روی سکو‌ها به خاطر تیم شهرش خوشحالی کرد تا صدایش گرفت!
علیپور پس از اتمام مسابقه و صعود نساجی به لیگ برتر به رختکن تیم رفت و همراه جواد نکونام و شاگردانش به شادی پرداخت. امروز (چهارشنبه) باید علی علیپور به مصاف تیم شهرش برود. نساجی که پیش‌تر پیراهن آن را پوشیده و علاقه خاصی هم به این تیم دارد. او بنابراین در صورت گلزنی برابر نساجی مازندران شادی نخواهد کرد. دلیلش را هم که توضیح دادیم!
اما داستان بعدی مربوط به محمد عباس‌زاده است. مهاجم قائمشهری نساجی که باید برابر تیم سابقش پرسپولیس بازی کند. تیمی که چند سال قبل او را پدیده لیگ برتر کرد و خاطرات فوق‌العاده‌ای برایش ساخت. عباس‌زاده هنوز هم پرسپولیس را فراموش نکرده است. عوض کردن تیم امری طبیعی در فوتبال است، اما بازیکنانی وجود دارند که اگر مقابل تیم سابق خود گلزنی کنند، شادی نمی‌کنند. محمد عباس‌زاده هم در زمره این بازیکنان است. شنیدیم او هم تصمیم گرفته است همچون علی علیپور در صورت گلزنی در بازی چهارشنبه به احترام هواداران تیم مقابل، شادی نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی