۰
یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای تعدادی از کارشناسان و منتقدان نه تیم ملی بسکتبال مهم است نه صعود به جام جهانی و طلای بازی‌های آسیایی؛ برای آن‌ها بودن خود یا دوستان‌شان مهم است، همین و بس.

خبرورزشی/ پریسا غفاری: تیم ملی بسکتبال کشورمان سال جاری رقابت‌های مهمی دارد. تابستانی که با صدرنشینی تیم ملی در پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین و صعود به دور دوم بازی‌ها استارت خورد و با نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا پیگیری شد. حال پنجره‌های چهارم و پنجم هم پیش روی ماست که صعود ما را به سومین حضور در این رویداد بزرگ جهانی رقم می‌زند، اما با این اوصاف می‌بینیم بحث‌های کارشناسی و انتقادی فراوانی از سوی به ظاهر دلسوزان می‌شود که تنها فرد خاصی را نوک پیکان انتقاد‌های خود قرار دادند و بدون توجه به موقعیت تیم ملی شرایط را بر بازیکنان حاضر در اردو‌ها و مسابقات سخت می‌کنند.
تعدادی از این کارشناسان و منتقدان به خاطر منفعت‌های شخصی و ارتباط با افراد به ظاهر دوست بسکتبال سعی دارند وجهه سرمربی و کادر فنی را زیر سؤال ببرند! آن‌ها حتی پا را فراتر گذاشته و با نسبت‌های دروغین سعی بر، برهم زدن جو تیم ملی دارند. برای آن‌ها نه تیم ملی مهم است نه صعود به جام جهانی و طلای بازی‌های آسیایی؛ برای آن‌ها بودن خود یا دوستان‌شان مهم است، همین و بس.
کاش بتوانیم در نقد‌ها و اظهار نظرهایمان دلایل و برهان‌ها را بشنویم و منصفانه اعمال نظر کنیم چرا که انتقاد وقتی اثرگذار می‌شود که منطقی و درست باشد، اما در جایی که منصفانه نباشد، تخریب را به همراه دارد، به نحوی که دوست‌داران بسکتبال را هم از دست خواهیم داد. انتقاد کردن درست خودش نوعی هنر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی