نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیری که روی صندلی مدیریت پرسپولیس و استقلال می‌نشیند، باید یک مدیر کامل اقتصادی- ورزشی باشد که مدام دست نیاز به سوی مدیران بالادستی دراز نکند و البته بله‌قربان‌گو و آدم آن‌ها هم نباشد.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی: میرشاد ماجدی که از چهره‌های موجه فوتبال ایران و رئیس کمیته آموزش فدراسیون است به ماجرای شرط‌بندی یکی از مدیران استقلال روی برد پرسپولیس اشاره کرده است. از نظر میرشاد که به هر حال سابقه بازی در استقلال را دارد، ایراد بزرگ فلان مدیر، پرسپولیسی بودن است. البته ماجدی به موارد دیگری هم در مصاحبه‌اش اشاره کرده که قابل تأمل است، اما کاش مشکل مدیران استقلال فقط پرسپولیسی بودن یا مشکل مدیران پرسپولیس، استقلالی بودن بود. مسئله اینجاست که آقایان یکسری مدیر در آستین دارند که می‌خواهند برای آن‌ها پست پیدا کنند. در نتیجه پس از قرعه‌کشی یکسری را به استقلال و یکسری را به پرسپولیس می‌فرستند! ما سال‌هاست مشکل مدیریت داریم، ولی «ضعف مفرط مدیریت» در پرسپولیس و استقلال است که حتی بیشتر از وزارتخانه‌های حساس به چشم می‌آید. در واقع مردم آن‌قدر متوجه ضعف مدیریت در باشگاه‌ها می‌شوند، ضعف مدیران سایر نهاد‌های اقتصادی و... را نمی‌بینند. حتی در پرسپولیس و استقلال هم بعضاً شرط‌بندی یک مدیر استقلالی روی پرسپولیس به چشم می‌آید و خیلی مسائل دیگر و قرارداد‌های عجیبی که بسته می‌شود، آن‌طور که باید و شاید دیده نمی‌شود.
سؤال اینجاست که ما کی و کجا «مدیر ورزشی» تربیت کرده‌ایم؟ مدیری که روی صندلی مدیریت پرسپولیس و استقلال می‌نشیند، باید یک مدیر کامل اقتصادی- ورزشی باشد که مدام دست نیاز به سوی مدیران بالادستی دراز نکند و البته بله‌قربان‌گو و آدم آن‌ها هم نباشد، اما سیستمی که چنین مدیرانی را می‌پسندد، به آن‌ها پر و بال می‌دهد و نتیجه این می‌شود که امثال میرشاد ماجدی می‌بینند و می‌گویند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی