۰
سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس دیشب در یک کلام شایسته پیروزی و صعود بود.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ اواخر بازی برانکو، آدام همتی را وارد میدان کرد و سرمربی الدحیل، یوسف العربی را! این یکی از تفاوت‌های مهم دو تیم بود که پیروزی پرسپولیس را شیرین‌تر می‌کرد. بعد از گل الدحیل در نیمه اول، تقریباً همه امیدشان را از دست داده بودند، اما با گل ارزشمند سیدجلال «امید» به اردوی پرسپولیس برگشت و در نهایت این تیم با بازی خوب بازیکنانش و البته حمایت تماشاگران نیمه مربیان را به بهترین شکل ممکن برد تا یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های تاریخ خود را در آسیا جشن بگیرد.
ارزش پیروزی پرسپولیس مقابل الدحیل وقتی بیشتر جلوه می‌کند که بدانیم ماه‌هاست پنجره‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است و دست این تیم خالی. در فاصله مرحله یک‌هشتم تا یک‌چهارم نهایی، الدحیل و السد تقویت شدند و پرسپولیس و استقلال تضعیف، اما شاگردان برانکو با یک کام‌بک استثنایی به بازی برگشتند و نشان دادند با نیمکت خالی هم می‌توان دست به کار‌های بزرگ زد و به نیمه‌نهایی آسیا رسید. در این پیروزی البته از نقش تماشاگران، برانکو، سیدجلال، علی علیپور (به خاطر حرکتش روی گل دوم) و... نباید بی‌تفاوت گذشت. پرسپولیس با همین بضاعتی که داشت، نشان داد باید تا آخرین دقایق امیدوار بود و حتی اگر بازیکن نداشته باشی و نیمکتت خالی باشد هم می‌توانی دست به کار‌های بزرگ بزنی.
پرسپولیس دیشب در یک کلام شایسته پیروزی و صعود بود. شاید بگویید ضریب اشتباهات حریف هم بالا بود، اما فراموش نکنیم که بارسا هم وقتی ۶ بر یک پاری‌سن‌ژرمن را برد، هم از اشتباهات متعدد حریف استفاده کرد و هم از اشتباهات داوری.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی