نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول تیم آماده این روز‌های لیگ برتر انگلیس میزبان پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین بلامنازع لیگ فرانسه خواهد بود.

ليورپول – پاري‌سن‌ژرمن‌؛ هيجان‌انگيزترين آغاز در آنفيلد
به گزارش خبرورزشی، هیجان‌انگیزترین بازی هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا در مرسی‌ساید برگزار خواهد شد. امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه آنفیلد لیورپول تیم آماده این روز‌های لیگ برتر انگلیس میزبان پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین بلامنازع لیگ فرانسه خواهد بود. دیداری از گروه C. لیگ قهرمانان که جونیت جاکر ترکیه‌ای آن را قضاوت خواهد کرد.
لیورپول؛ مدعی همه جام‌ها
عملکردی که لیورپول در لیگ قهرمانان فصل قبل داشت و شروعی که این فصل در لیگ برتر انگلیس داشته، آن‌ها را تبدیل به مدعی اول قهرمانی در تمامی تورنمنت‌ها کرده. با صددرصد پیروزی در لیگ برتر به استقبال لیگ قهرمانان اروپا می‌روند و این بهترین اتفاق ممکن برای شاگردان کلوپ است. نمایش‌های جذاب سرخ‌های مرسی‌ساید نشان می‌دهد موفقیت‌های این تیم اتفاقی نیست و می‌توانند هر حریفی را بترسانند. با این حال نخستین جدال لیورپول در گروه C. سخت‌ترین بازی‌شان هم خواهد بود. برابر حریف پرستاره‌ای قرار می‌گیرند که آن‌ها هم با هزینه‌های زیاد در پی شکستن طلسم ناکامی‌های اروپایی‌شان هستند. لیورپول بهترین خط حمله فصل قبل را داشت و البته رقیب امشب آن‌ها هم تیمی گلزن است. انتظار می‌رود شاهد یک جدال پرگل و جذاب در آنفیلد باشیم.
پاری‌سن‌ژرمن؛ وقت موفقیت در لیگ قهرمانان
نام پاری‌سن‌ژرمن با پول گره خورده است. ناصر الخلیفی انتظار دارد سرانجام هزینه‌هایی که برای تیم پاریسی می‌کند نتیجه بدهد و تیم او هم یکی از قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا باشد. لیگ فرانسه را به راحتی فتح می‌کنند و شروع‌شان در فصل جدید هم نشان می‌دهد باز هم احتمالاً دغدغه رقابت‌های داخلی را نخواهند داشت. فرقی نمی‌کند مربی‌شان بلان باشد یا امری یا توخل. در هر صورت حاکم فرانسه پاری‌سن‌ژرمن است. فصل پیش با حضور نیمار انتظار می‌رفت حداقل پاری‌سن‌ژرمن تا نیمه‌نهایی هم بالا بیاید ولی خیلی زود به دست رئال‌مادرید حذف شد. حالا در گروهی دشوار قرار گرفته‌اند و باید در نخستین بازی در آنفیلد به مصاف لیورپول بروند. در آینده ناپولی را هم پیش رو خواهد داشت. باید ببینیم آیا وقت موفقیت پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان از راه رسیده است یا خیر.
آخرین جدال
۲۴ آوریل ۱۹۹۷ لیورپول موفق شد در آنفیلد با ۲ گل از فاولر و رایت پاری‌سن‌ژرمن را در چارچوب رقابت‌های جام‌در‌جام اروپا شکست دهد.
مصدومان و محرومان
دژان لوورن، الکس اوکسلید چمبرلین و آدام لالانا سه غایب قطعی لیورپول به دلیل مصدومیت هستند. لاوین کورزاوا هم به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند برای پاریسی‌ها بازی کند. جان لوئیجی بوفون با اخراج در آخرین دقیقه دیدار برابر رئال‌مادرید زمان حضورش در یوونتوس و مارکو وراتی پس از اخراج در بازی برابر بارسلونا در آخرین بازی فصل قبل تیمش در لیگ قهرمانان از حضور برابر لیورپول محروم هستند.
آمار بازی
۲) در مجموع لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن ۲ مرتبه برابر هم قرار گرفته‌اند که در نیمه‌نهایی جام در جام اروپا بود. پاریسی‌ها بازی رفت را با ۳ گل بردند و لیورپول بازی برگشت را با ۲ گل. در نهایت پاری‌سن‌ژرمن فینالیست و با شکست برابر بارسلونا نایب‌قهرمان شد.
۱۶) لیورپول در ۱۶ بازی آخر اروپایی‌اش در آنفیلد ۱۱ برد و ۵ تساوی داشته و شکست نخورده است.
۳) پاری‌سن‌ژرمن در ۳ بازی آخر خودش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در انگلیس به تساوی رسیده است.
۳/۱۵) سرخ‌های مرسی‌ساید فصل قبل در لیگ قهرمانان رکورد گلزنی فوق العاده ۳/۱۵ گل در هر بازی را به ثبت رساندند.
۴/۱۶) رکورد گلزنی پاریسی‌ها هم در مرحله گروهی فوق العاده بود و به طور میانگین ۴/۱۶ گل در هر بازی زدند.
ترکیب احتمالی دو تیم
لیورپول: آلیسون، آرنولد، گومز، فان‌دایک، رابرتسون، میلنر، واینالدوم، فابینیو، صلاح، مانه، فیرمینو
پاری‌سن‌ژرمن: آرئولا، مونیه، سیلوا، کیمپمبه، برنات، رابیو، مارکینیوس، انکونو، امباپه، نیمار، کاوانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی