نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون بیش از آنکه بخواهد زیر پرچم ایران سربازی کند، به دنبال منشی‌گری برای کی‌روش است!

خبرورزشی/نصیر مقدری؛ سردار آزمون که روز‌های سربازی او برای تیم ملی از یادمان نرفته است و همواره از تلاش‌های مفید او برای خط حمله تیم ملی و گلزنی‌های ارزشمندش به نیکی یاد کرده‌ایم، با پایان بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ از خداحافظی با تیم ملی سخن گفت و با توجه به اینکه سردار یک تصمیم کاملاً مشخص در حوزه فوتبال گرفته بود، همگان با احترام و البته میل به حضور بیشتر او در تیم ملی یاد کردند، اما وقوع یکسری مسائل حاشیه‌ای که خاستگاه آن در فضای مجازی بوده و شاید هم حضور و تجربه در جام جهانی که بزرگترین رویداد جهانی در فوتبال می‌باشد، باعث شد بازیکن ترکمن فوتبال ایران از حضور در تیم ملی اشباع شده و قصد کرده بیشتر تمرکز خود را صرف فوتبال باشگاهی کرده تا با آرامش بیشتری فوتبال و زندگی شخصی خود را دنبال کند. آمادگی سردار و نیاز تیم ملی به سربازی چنین باکیفیت برای تیم ملی سبب شد کارلوس کی‌روش شرایط حضور دوباره شماره ۲۰ تیم ملی را به اردوی آینده تیم ملی فراهم کند که این تقاضای سرمربی با موافقت آزمون همراه بود. حالا، اما با قطعی نبودن وضعیت کارلوس کی‌روش برای حضور روی نیمکت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شنیده می‌شود که مهاجم تیم ملی حضور دوباره خود را مشروط به ادامه همکاری کی‌روش با فدراسیون دانسته و چنانچه به هر دلیلی سرمربی با تیم ملی قطع همکاری کند، او نیز از حضور در اردو‌های آینده تیم ملی سر باز زده و همچنان روی تصمیم به خداحافظی خود اصرار خواهد داشت.
حضور مجدد در تیم ملی به شرط حضور کی‌روش از سوی سردار آزمون غیرحرفه‌ای است. آزمون بیش از آنکه بخواهد زیر پرچم ایران سربازی کند، به دنبال منشی‌گری برای کی‌روش است!
اما سؤالی که ذهن‌مان را درگیر کرده، این است که چرا بازیکنی با توان فنی بالا، چون سردار آزمون که مورد حمایت هر سرمربی تیم ملی می‌تواند باشد، برای حضور در تیم ملی و سرباز بی‌چون و چرا بودن، این‌چنین برای تیم ملی کشورش شرط گذاشته است؟
روماریو فوق‌ستاره تیم ملی برزیل و بارسلونا که بنا به دلایل انضباطی بین سال‌های ۹۲ و ۹۳ میلادی از تیم ملی برزیل دور بود، برای حضور دوباره در تیم ملی کشورش عنوان کرد حاضرم طول اقیانوس اطلس را شنا کنم تا مجدداً افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست آورم. اینجا، اما افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی دغدغه اول مهاجم تیم ملی نیست چرا که دغدغه‌ای مهم‌تر دارد و آن بازی کردن برای مربی مورد علاقه در تیم ملی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی