نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست استقلال می گوید این تیم در تهران نتیجه بازی را به السد واگذار کرد نه در دوحه.

به گزارش خبرورزشی،  امیرحسین فتحی درباره عدم صعود استقلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: من قبلا هم گفتم در فوتبال از این اتفاق‌ها زیاد می‌افتد و می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم. بسیار تیم خوبی داریم، خوب بازی کردیم، در خانه السد به این تیم فشار آوردیم، ولی ما بازی را در تهران باختیم. ما آن شب استقلال نبودیم و اگرنه شب قبل بسیار خوب بازی کردیم.
او ادامه داد:  فوتبال است و زمانی که بازی  ۲ بر یک شد  مدیرعامل السد و رییس فدارسیون فوتبال قطر کنار من گریه می‌کردند و آن‌ها فکر می‌کردند بازی را ۳ بر یک  می‌کنیم، خودتان دیدید فریرا بعد از گل دوم ما چطور ۲ دستی برسرش زد. دقیقه ۴۸ دو بر یک جلو بودیم، یک نیمه فرصت داشتیم، ولی اخراج چشمی باعث شد تاکتیک شفر به هم بریزد. بازی در گرما شدید و ۹۰ درصد رطوبت برگزار شد، ولی دفاع با تجربه ما  اخراج شد و بازی را از تیم ما گرفت. ما گل دوم را ۹ نفره خوردیم و حتی در شرایط ۱۰ نفره هم می‌توانستیم گل سوم را بزنیم.
سرپرست باشگاه استقلال در مورد عدم رفتار حرفه‌ای چشمی می‌گوید: باید بازیکنان رفتار حرفه‌ای را یاد بگیرند و این متاسفانه در هیچ باشگاه ایرانی وجود ندارد. بازیکنان که پول حرفه‌ای می‌گیرند باید رفتار حرفه‌ای داشته باشند. در استقلال، پرسپولیس، تیم ملی و سایر باشگاه‌ها باید این رفتار‌ها رعایت شود. این اتفاق باید برای بازیکنان  ما درس بشود و باید یاد بگیریم. دلیل ندارد نزدیک ۱۸ قدم اینقدر خطا بدهیم و این مسائلی است که باید یاد بگیریم.
وی افزود: روزبه زحمت کشیده است و شاید بیشتر از همه هواداران ناراحت است. او نه شام خورد و نه صبحانه و به هرحال اتفاق‌های فوتبال غیر قابل اجتناب است. بازیکنان بزرگ هم پنالتی می‌دهند و پنالتی خراب می‌کنند و کاری اش هم نمی‌شود کرد.
فتحی در مورد اینکه نویمایر و گرو در لیگ قهرمانان هیچ نقشی در بهبود شرایط فنی استقلال نداشتند هم گفت:  ببینید من مسئولیت فنی ندارم. آقای شفر پیشنهاد کردند و به ما تاکید کردند این دو بازیکن را جذب کنیم. ما در بهترین شرایط آن‌ها را  جذب کردیم و نمی‌توانستیم روی نظر فنی سرمربی دخالت کنیم. نویمایر تاثیرگذار است و شاید گرو هم در ادامه بتواند نظر‌ها را تغییر بدهد.
سرپرست باشگاه استقلال در مورد هزینه‌های زیادی که خرید این بازیکنان روی دست استقلال گذاشته است هم می‌گوید: من حرف شما را قبول می‌کنم، ولی در همه جای دنیا مربی باید نظر بدهد. سرمربی اعلام می‌کند من بازیکن را می‌خواهم و باشگاه موظف است برای جذب آن اقدام کند.
فتحی در مورد عملکرد شفر در این فصل می‌گوید: به نظرم اگر منحنی رسم کنید استقلال روند صعودی داشته باشد. روند استقلال را با فولاد و پارس جم نسبت به بازی شب گذشته مقایسه کنید متوجه می‌شوید شرایط این تیم خوب است. آقای شفر کارش را خوب انجام می‌دهد.
او در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر می‌گوید: استقلال همیشه در هر شرایطی و با هر پتانسیلی مدعی قهرمانی بوده است و شک نکنید امسال هم مدعی قهرمانی در هر دو جام هستیم.
سرپرست استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود ممکن است بازیکنان خارجی بی کیفیت در نیم فصل از این تیم کنار گذاشته شوند هم می‌گوید: هنوز به این نتیجه نرسیده ایم. شاید الحاجی گرو بتواند شرایط را تغییر بدهد. مطمئن باشید تصمیم خوب را خواهیم گرفت و کمیته فنی هم در این راه می‌تواند به ما کمک کند.
فتحی در پایان گفت: هواداران دیدند ما مستحق باخت نبودیم، گل آفساید، دمای هوا و اخراج به ضرر ما بود  و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. هواداران منتظر باشند، چون مطمئن هستم همان تیم خوبی می‌شویم که آن‌ها انتظار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی