۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته پنجم رقابت‌های لالیگا اسپانیا رئالی‌ها به دنبال جبران اختلاف با بارسلونای صدرنشین هستند و اسپانیول به رسیدن به جایگاه کهکشانی‌ها فکر می‌کند.

رئال‌مادرید – اسپانیول؛ به دنبال بارسلونا
به گزارش خبرورزشی، در هفته پنجم رقابت‌های لالیگا اسپانیا تیم‌های رئال‌مادرید و اسپانیول در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که تقابل میان تیم اول پایتخت با تیم دوم بارسلونا خواهد بود. رئالی‌ها به دنبال جبران اختلاف با بارسلونای صدرنشین هستند و اسپانیول به رسیدن به جایگاه کهکشانی‌ها فکر می‌کند.
رئال‌مادرید
همه چیز برای رئال‌مادرید خوب پیش می‌رود. رئالی‌ها به رهبری جولن لوپتگی توانسته‌اند از ۶ تقابل آخر خود در تمامی تورنمنت‌ها ۵ پیروزی و یک تساوی کسب کنند. تیم بدون شکست لوپتگی در لالیگا ۴ پیروزی و یک تساوی به دست آورده است. نبرد با بیلبائو در سن‌مامس جایی بود که کهکشانی‌ها از پیروزی عاجز ماندند و به یک امتیاز رضایت داد. اتفاقی که باعث شد آن‌ها ۲ امتیاز از رقیب دیرینه‌شان بارسلونا عقب بمانند. با این حال رئال بدون توجه به این تساوی راهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد و در گام نخست توانست مقابل رم با ۳ گل به برتری برسد. رئال‌مادرید به همان اندازه که با پیروزی مقابل بارسلونا فاصله اش را با بارسلونا کمتر می‌کند، در صورت شکست نیز جایگاهش را به اسپانیول خواهد داد.
اسپانیول
اسپانیول اگرچه تیم دوم شهر بارسلونا می‌باشد، اما شرایط خوبی را در فصل جاری رقابت‌های لالیگا دارد. آن‌ها در ۴ هفته اخیر خود ۲ برد، یک تساوی و یک شکست کسب کردند. پیروزی‌هایی که در خانه به دست آمد و با کلین‌شیت همراه بود. با این روند اسپانیول ۷ امتیازی شد و به فاصله ۳ امتیازی رئال‌مادرید رسید. اسپانیول در هفته گذشته موفق شد با یک گل مقابل لوانته به برتری برسد. گل سرجیو گارسیا زمینه‌ساز پیروزی مردان روبی، سرمربی ۴۸ ساله اسپانیول شد. روبی برای اینکه در برنابئو سربلند شود باید ابتدا به گل نخوردن فکر کند. چیزی که از دفاع اتوبوسی برمی‌آید و روبی باید تیمش را از لحاظ دفاعی مقابل رئال‌مادرید خوب تجهیز کند. در غیر این صورت شانسی برای پیروزی نخواهد داشت.
اخبار مصدومان و محرومان
بدون شک لوپتگی نیم‌نگاهی هم به بازی‌های آینده مقابل سویا و اتلتیکومادرید دارد و نمی‌خواهد بازیکنانش را برای آن مسابقات از دست بدهد. به همین خاطر احتمال دارد به بعضی از بازیکنانش استراحت بدهد. بازیکنانی همچون کارواخال و واران به احتمال فراوان از روی نیمکت کار را آغاز کنند. در طرف مقابل اسپانیول بدون داوید لوپس مدافع وسطش که مصدوم است به زمین خواهد آمد.
آخرین جدال
۲۷ فوریه ۲۰۱۸ آخرین دیداری بود که دو تیم با هم برگزار کردند. اسپانیول توانست در خانه با یک گل رئال‌مادرید را شکست دهد و به پیروزی برسد.
آمار بازی
۹۶ اسپانیول از سال ۱۹۹۶ تاکنون نتوانسته رئال‌مادرید را در سانتیاگوبرنابئو شکست دهد.
۲۴ رئال‌مادرید از ۳۱ بازی موفق شده در ۲۴ بازی برنده باشد.
۲ در ۲ بازی آخر رئال و اسپانیول در سانتیاگوبرنابئو، رئالی‌ها موفق شدند با ۲ گل به برتری برسند.
۲ استبان گرانرو و دیگو لوپس ۲ بازیکن اسپانیول هستند که برای بازی مقابل تیم سابق خود به سانتیاگوبرنابئو می‌آیند.
ترکیب احتمالی
رئال‌مادرید: کورتوا، اودریوزولا، راموس، ناچو، مودریچ، مارسلو، کروس، سبایوس، آسنسیو، بن‌زما، بیل
اسپانیول: دیگو لوپس، ژاوی لوپس، داوید لوپس، هرموسو، داردر، روکا، گرانرو، ویا، ایگلسیاس، باپتیستائو، گارسیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی