نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فلورنتینو پرس در مجمع سالیانه باشگاه رئال‌مادرید خبر از عدم حضور کهکشانی‌ها در آمریکا برای بازی‌های لالیگا داد.

به گزارش خبرورزشی، فلورنتینو پرس امروز در مجمع سالیانه باشگاه رئال مادرید در حضور اعضای این باشگاه از زین‌الدین زیدان سرمربی سابق کهکشانی‌ها و کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی پیشین بابت موفقیت‌های سال‌های اخیر این تیم قدردانی کرد.

پرس در تمجید از دو عضو پیشین رئال مادرید که در پایان فصل گذشته از این تیم جدا شدند، گفت: کریستیانو یکی از شخصیت‌های کلیدی تایخ باشگاه رئال مادرید است چون او بهترین گلزن تاریخ این تیم است و جانشینی لایق برای دی‌استفانو. او شخصیتی برجسته است و نقل قول‌ها درباره جایگاه اسطوره‌ای‌اش در تیم ما از یک نسل به نسل دیگر ادامه پیدا می‌کند. او برای هر کسی که پیراهن رئال مادرید را می‌پوشد یک الگو است. از تو ممنونیم کریستیانو. زیدان هم یکی دیگر از الگوهای همیشگی ما است. به عنوان یک سرمربی، او به عنوان یکی از بهترین‌ها وارد تاریخ باشگاه ما شده است. او یکی از بزرگترین اسطوره‌های ماست. او و رونالدو می‌دانند که رئال مادرید خانه همیشگی آنها خواهد بود.

پرس در ادامه راجع به دیگر موفقیت‌های باشگاه رئال مادرید در فصل اخیر صحبت کرد و اظهار داشت: رئال مادرید برای اولین بار در تاریخ، در یک فصل هم در فوتبال و هم در بسکتبال قهرمان اروپا شد. ما افتخار می‌کنیم که در این مقطع تاریخی از موفقیت‌های ورزشی، اقتصادی و اجتماعی قرار داریم. سیزدهمین قهرمانی‌مان در لیگ قهرمانان ادامه پروژه‌ای بود که سال 2000 آغاز کردیم و یک بار دیگر رئال مادرید به تنها باشگاهی تبدیل شد که به خاطر این پروژه ورزشی سه فصل قهرمان اروپا شد.

رئیس باشگاه رئال مادرید افزود: ما در تیم‌مان بهترین بازیکنان را داریم که 11 نفر آنها در لیست بازیکنان برتر این فصل فیفا بودند. مودریچ هم به عنوان بهترین بازیکن و بهترین هافبک لیگ قهرمانان انتخاب شد و الان هم نامزد جایزه بهترین بازیکن فیفا است. جا دارد که از رافائل واران هم که قهرمان جهان شده است تجلیل کنیم. وینیسیوس یکی از ستاره‌های آتی تیم ماست، درست مانند اودریوسولا. 10 بازیکن در تیم اول باشگاه محصول آکادمی خودمان هستند و این استراتژی‌ای است که ما دنبال می‌کنیم.

فلورنتینو پرس در نهایت اعلام کرد که با طرح سازمان لیگ اسپانیا برای برگزاری بازی‌های رسمی این کشور در خاک آمریکا مخالف است.

او تأکید کرد: ما به آمریکا نخواهیم رفت و نمی‌دانم که چه کسانی مسئول پاسخگویی درباره این موضوع هستند اما ما قویاً مخالفت خود را با بازی در آمریکا اعلام می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی