نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین استقلال درباره دربی به خبرورزشی گفت: استقلال گرچه از آسیا حذف شد، ولی تیم خوبی دارد؛ هم از نظر تیمی و هم نفری.

خبرورزشی/محمدرضا مدنی؛ علیرضا اکبرپور در گفت‌وگویی که با خبرورزشی داشت، معتقد بود در شهرآورد‌ها همواره تیم‌هایی که قوی‌تر به نظر می‌رسند برنده نمی‌شوند. او از اینکه عده‌ای چشمی را سیبل انتقادات خود قرار داده‌اند، ناراحت بود و درباره میزبانی استقلال در این شهرآورد و ورود هواداران این تیم حرف زد.
*می‌توانید نتیجه شهرآورد ۸۸ را پیش‌بینی کنید؟
فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. مخصوصاً شهرآورد‌ها که اصلاً نمی‌شود پیش‌بینی‌شان کرد و نتایج‌شان همیشه همه را غافلگیر می‌کند.
* در این برهه زمانی کدام تیم شانس بیشتری دارد؟
از روزی که استقلال از آسیا حذف شد همه گفتند استقلال ضعیف است و شهرآورد را می‌بازد، ولی همواره در شهرآورد تیم‌هایی باخته‌اند که قبل از شهرآورد قوی‌تر به نظر رسیده‌اند.
* الان شرایط هر دو تیم چطور است؟
هر دو خوب هستند. استقلال گرچه از آسیا حذف شد، ولی تیم خوبی دارد؛ هم از نظر تیمی و هم نفری.
* از نظر تاکتیکی چطور؟
استقلال یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های لیگ برتر است. نه در ایران بلکه در آسیا هم تاکتیک برتری دارد. البته پرسپولیس هم تیمی تاکتیکی است. هر دو خوب هستند و نشان دادند که می‌توانند فوتبال زیبایی به نمایش بگذارند. امیدوارم در شهرآورد بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم.
* بود و نبود روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی در این دیدار چقدر تأثیر‌گذار است؟
خیلی تأثیر دارد. هر دو از نفرات اصلی تیم هستند. البته مصدومیت‌ها تاکنون حسابی گریبانگیر استقلال شده و این معضل باید هرچه زودتر برطرف شود و شفر چاره‌ای برای این موضوع بیندیشد.
* چه شد که استقلال در دیدار با السد مساوی کرد و حذف شد؟
استقلال در هر دو دیدار رفت و برگشت نتیجه را به اشتباهات فردی داد. در تهران یکی دو نفر اشتباه کردند و در دوحه هم روزبه چشمی. شاید اگر چشمی اخراج نمی‌شد شکل و نتیجه بازی تغییر می‌کرد. گاهی در فوتبال تحت فشار بازیکنان بزرگ هم دچار اشتباه می‌شوند. نباید روزبه را سرزنش کرد. او زحمات زیادی برای استقلال کشیده است و قطعاً در ادامه جبران هم می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی