نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روابط عمومی فدراسیون فوتبال نسبت دادن عدد ۲٫۵میلیون دلار اعلام شده از سوی مهدی تاج به دستمزد سرمربی تیم ملی را یک «برداشت نادرست» عنوان کرد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیرو برخی برداشت‌ها از اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص هزینه‌های تیم ملی و کمک وزارت ورزش و جوانان در تأمین هزینه‌ها، روابط عمومی فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه‌ای در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد که به شرح زیر است:
به اطلاع می‌رساند که در اظهارات روز گذشته ریاست فدراسیون فوتبال به هزینه‌های مورد نیاز جهت آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران به منظور حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، اشاره شد که این هزینه‌ها در حدود مبلغ ۵میلیون و ۸۰۰هزار دلار تخمین زده می‌شود. همچنین اعلام شد با قول مساعد مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان و دولت، مبلغ ۲میلیون و ۵۰۰هزار دلار از این هزینه‌ها تأمین خواهد شد. با این وجود در اظهارات ریاست فدراسیون هیچ گونه اشاره‌ای به مبلغ قرارداد سرمربی تیم ملی و یا اعضای کادر فنی نشده است. بر این اساس انتشار اخباری پیرامون دستمزد ۲٫۵میلیون دلاری آقای کارلوس کی‌روش صرفاً حاصل برداشت نادرست از اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی