۰
چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از لحن شفر و برانکو در برنامه ۹۰ مشخص بود که دنبال پیروزی هستند و همین طرز تفکر می‌تواند روی بازیکنان دو تیم هم تأثیر بگذارد.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی: شهرآورد فرصتی طلایی برای فوتبال ایران است که دوباره خودی نشان بدهد و البته فرصتی طلایی‌تر برای شفر و برانکو.
این دو مربی که هر کدام ویژگی‌هایی دارند، می‌توانند با ارائه یک بازی هجومی، فوتبالدوستان را از تماشای یک فوتبال خوب و احتمالاً پرگل سیراب کنند. در جام جهانی این انتقاد مطرح بود که تیم کی‌روش دفاعی بازی می‌کند. او دنبال نتیجه بود، اما شفر و برانکو خوب می‌دانند که برای کسب نتیجه و برای پیروزی در شهرآورد باید حمله کنند و گل بزنند. از لحن هر دو مربی در برنامه ۹۰ مشخص بود که دنبال پیروزی هستند و همین طرز تفکر می‌تواند روی بازیکنان دو تیم هم تأثیر بگذارد.
استقلال که از نظر جدولی هم محکوم به پیروزی است تا نتایج ضعیف قبلی را جبران کند و حذف از آسیا را تا حدی به دست فراموشی بسپارد. از طرفی برانکو خوب می‌داند پیروزی بر استقلال چه اهمیتی برای هواداران پرسپولیس دارد. او خودش می‌گوید در ایران برای خیلی از هواداران پیروزی در شهرآورد مهمتر از قهرمانی است پس طبعاً از شاگردانش پیروزی می‌خواهد تا روحیه پرسپولیس در آستانه بازی با السد بهتر شود. برای برانکو البته رسیدن به فینال آسیا هم بسیار مهم است، ولی شهرآورد دیداری نیست که او از کنارش ساده بگذرد.
شواهد و قرائن نشان می‌دهد همه چیز برای انجام یک بازی زیبا و تماشاگرپسند مهیاست. برانکو آخرین شهرآوردی که برگزار شده (نه سوپرجام) را باخته و شفر هم امسال آنقدر امتیاز داده که حالا برای بردن پرسپولیس انگیزه داشته باشد. فردا می‌تواند روز این دو مربی خوب خارجی باشد به شرطی که احتیاط را کنار بگذارند و ته دل‌شان به مساوی راضی نباشند. برای این مهم نیاز است که شهرآورد «گل زودهنگام» داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی