نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت پرسپولیس چیزی شبیه وضعیت امروز جامعه است.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی: ۱- وضعیت پرسپولیس چیزی شبیه وضعیت امروز جامعه است که تحریم هستیم و کار به جایی کشیده که در ادارات و مؤسسات خبری از لیوان مقوایی هم نیست! پرسپولیس، چون بازیکن ندارد با محدودیت‌های بسیاری مواجه است و برانکو چاره‌ای ندارد که با ۱۲، ۱۳ بازیکن هم در لیگ و جام حذفی بازی کند و هم در آسیا به مصاف غول‌هایی، چون الدحیل و السد برود. با این همه مشکل و محدودیت کار پرسپولیس مسلماً تا همین جای کار هم ارزشمند است، ولی اگر آن‌ها بتوانند السد را هم حذف کنند و به فینال آسیا برسند واقعاً «شاهکار» کرده‌اند هرچند که نباید سطح توقعات را بی‌دلیل از این تیم بالا برد چرا که دست کادرفنی برای هرگونه تغییر تاکتیکی واقعاً خالی است.
۲- تیم ملی از مراکش و پرتغال و اسپانیا ۴ امتیاز گرفت و عده‌ای گفتند خوب نیست، اما تیم امید به میانمار می‌بازد و تیم نوجوانان از هند و ویتنام و اندونزی ۴ امتیاز می‌گیرد و به جام جهانی نمی‌رسد! توجه کنید که آن ۴ امتیاز را در خود جام جهانی گرفتیم و این ۴ امتیاز را در رقابت‌های آسیایی و از امثال هند و ویتنام! فقط سؤال اینجاست که در حال حاضر منتقدان تیم ملی کجا تشریف دارند و چرا در مورد تیم‌های پایه‌ای و کل فوتبال پایه که زیر سیطره «بابا‌های پولدار» است، حرفی نمی‌زنند؟!
۳- اگر برانکو بازیکن ندارد و همه به او حق می‌دهند در آن سو شفر فرصتی برای نتیجه گرفتن ندارد. او باید به هواداران استقلال توضیح بدهد که چرا تیمش ۴۰۰ دقیقه است که در لیگ گل نزده و متر و معیار خرید امثال نیومایر و الحاجی‌گرو چیست و چرا مرتضی تبریزی به این روز افتاده است. حتی اگر امیرحسین فتحی روزی ۳ بار بگوید به شفر اولتیماتوم نداده‌ایم بازهم هوادار استقلال این نتایج ضعیف را تحمل نمی‌کند همان‌طور که خود فتحی و شفر را تحمل نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی