نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود شجاعی با انتشار متنی در شبکه‌های مجازی به موضوع محروم شدنش واکنش تند و خشمگینانه‌ای نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، چند ساعت بعد از صدور حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت یک جلسه‌ای کاپیتان تیم ملی و تراکتورسازی از حضور در رقابت‌های لیگ برتر به خاطر اتفاقات بازی تیم تبریزی با صنعت‌نفت آبادان در رقابت‌های جام‌حذفی، مسعود شجاعی با انتشار متنی در شبکه‌های مجازی به این موضوع واکنش تند و خشمگینانه‌ای نشان داد. در این پست شجاعی نه تنها به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تاخت بلکه ادعا‌هایی مبنی بر گفتمان مطرح شده میان خودش و داور بازی آبادان مطرح کرد که می‌تواند سرمنشا جنجال‌های فراوانی باشد.
کاپیتان اول تیم ملی ایران هم کمیته انضباطی، هم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و در ادامه داوری سرشناس همچون بیژن حیدری را از زیر تیغ انتقادات و افشاگری‌های خود گذراند، باید منتظر ماند و دید واکنش‌ها به این صحبت‌ها چه خواهد بود، واکنشی که پیش‌بینی می‌شود تبعات سنگین‌تری برای مسعود شجاعی آن هم تنها چند هفته بعد از بازگشت به فوتبال باشگاهی ایران در پی داشته باشد.
اما آیا واقعاً بیژن حیدری به شجاعی توهین کرده است؟ از یک طرف شجاعی اصلاً دروغگو نیست و از طرف دیگر بیژن حیدری بین داوران به اخلاق‌مداری شهرت دارد. احتمالاً در آن همهمه مسعود شجاعی حرف‌های حیدری را اشتباه شنیده و سوءتفاهم شده است. «می‌کوبم توی پیشونیت» جمله‌ای نیست که گوینده‌اش دکتر بیژن حیدری باشد... البته دروغ گفتن هم با شخصیت مسعود شجاعی جور درنمی‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی