۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی سابق تیم استقلال می گوید حسینی به جای مصاحبه، باید در تمرینات خود را به مربی ثابت کند.

به گزارش خبرورزشی؛ منصور رشیدی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حاشیه های به وجود آمده برای حسین حسینی گفت: رفتار حسینی را تایید نمی کنم اما کادرفنی استقلال باید توجه ویژه ای به این بازیکن داشته باشند. حسینی امتحان خود را پس داده و ثابت کرده توانایی زیادی دارد و باید او را مدیریت کنند تا اتفاقاتی این چنین رخ ندهد.

رشیدی که در گذشته چنین شرایطی را در رقابت با حجازی تجربه کرده بود، در این باره می گوید: من در گذشته در استقلال رقیب بزرگی به نام حجازی داشتم. ایشان صاحب اسم و رسم بود اما من توانستم خودم را به عنوان یک رقیب به تیم تحمیل کنم. به جای مصاحبه و حاشیه، در تمرینات تلاش کردم و اطمینان مربی وقت را جلب کردم و خودم را از یک مخمصه دور نگه داشتم.

دروازه بان سابق استقلال در ادامه صحبت های خود افزود: حسینی به جای مصاحبه باید خودش را در تمرینات ثابت کند. حسینی باید با رحمتی رقابت و رفاقت داشته باشد. استقلال در گذشته و زمانی که من مربی تیم بودم، برومند و طباطبایی را درون دروازه داشته و این دو نیز رقابت داشتند و من به عنوان مربی با هر دو کار می کردم و هر دو مدعی پیراهن استقلال و تیم ملی بودند اما هر دو را مدیریت کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

رشیدی در ادامه با بیان این موضوع که مدیران و مربیان استقلال باید وقت بیشتری برای دروازه بان جوان این تیم اختصاص دهند، تصریح کرد: باید حسینی را مدیریت و راهنمایی کرد. به آقای حاجیلو گفتم باید با حسینی صحبت کند و مسیر پیشرفت را نشان او بدهد. حسینی باید صبوری کند. درخواست جدایی و رفتارهای او را تایید نمی کنم اما باز هم می گویم شفر باید بزرگتری کند و او را راهنمایی کند. از استقلال رفتن کار درستی نیست و باز هم می گویم حسینی نباید عجله کند. راه اشتباهی می رود.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال در پایان درباره شرایط آبی پوشان عنوان کرد: همواره گفتم استقلال به سختی مانند فصل گذشته می شود زیرا 50 درصد توان تیم جدا شدند و جانشینی آنها سخت و نشدنی است. تیم استقلال جوان است و برای یک دو سال آینده می توان روی آنها حساب کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی