۰
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از باشگاه کهکشانی‌ها خبر می‌رسد که هافبک تکنیکی این تیم به تمرینات بازگشته است.

به گزارش خبرورزشی، ایسکو، هافبک رئال مادرید که هفته‌ها بود به دلیل عمل آپاندیس بازگشت او به میادین نامعلوم بود، به نظر می‌رسد امروز در تمرینات کهکشانی‌ها حاضر شده است.
در همین بین ایسکو پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و جلسات تمرینی بدنسازی و فیزیوتراپی امروز به تمرینات رئال بازگشت تا این خبر خوبی برای لوپتگی و باشگاه باشد. این روز‌ها که کهکشانی‌ها روز‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذارند هنگامی که دوری ایسکو از تمرینات را شنیدند بسیار ناراحت شدند، اما خوشبختانه پزشکان تیم زودتر از موعد او را آماده تمرین کردند که این خبر خوبی برای این تیم به حساب می‌آید.
جالب اینجاست که پس از مصدومیت ایسکو، رئالی‌ها در سه بازی خود نتوانستند به پیروزی برسند؛ ابتدا مقابل سویا با نتیجه سنگین ۳-۰ شکست خوردند و پس از آن مقابل اتلتیکومادرید در سانتیاگو برنابئو به تساوی رسیدند و در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل زسکا مسکو هم با نتیجه ۱-۰ مغلوب شدند.
با وجود بازگشت ایسکو باید دید که لوپتگی از وی در بازی لیگ قهرمانان مقابل ویکتوریا پلژن و سه روز بعد هم یعنی در تاریخ ۶ آبان در دیدار رفت ال کلاسیکو در ترکیب استفاده خواهد کرد و یا کماکان به او استراحت خواهد داد تا به شرایط ایده‌آلش بازگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی