۰
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شخصاً معتقدم برای شخصیت فرهاد مجیدی و مجتبی جباری خوب نیست که به زور بخواهند وارد مجموعه استقلال شوند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی: ۱- حکایت مصاحبه‌های یکسری از مسئولان باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها شبیه ماجرای دو نرخی شدن بنزین است. بنزین قرار است دو نرخی شود و البته شاید هم نشود. به طور طبیعی در همه جای دنیا یک مسئول یا یک نهاد هست که در این مورد صحبت می‌کند، اما در ایران ۱۶ نفر طی روز‌های گذشته در این رابطه حرف زده‌اند و اگر شما حرف‌های هر ۱۶ نفر را بخوانید آخرش متوجه نمی‌شوید که دولت چه تصمیمی دارد! همین دیروز مشابه این ماجرا را در مورد حضور احتمالی ۱۰۰ خانم در ورزشگاه آزادی داشتیم که ۶، ۷ نفر در مورد آن صحبت کردند و آخرش معلوم نشد جریان چیست!
۲- شخصاً معتقدم برای شخصیت فرهاد مجیدی و مجتبی جباری خوب نیست که به زور بخواهند وارد مجموعه استقلال شوند. شأن آن‌ها که از نظر فنی و در زمان بازیگری خیلی خوب بودند باید حفظ شود، اما به فتحی هم باید حق داد که مثلاً نگران عصیانگری‌های جباری باشد. به هر حال برای او آرامش استقلال از هر چیز مهم‌تر است. مثل برانکو که برای آرامش تیمش دندان لق مسلمان و رضاییان را کشید که کار درستی هم بود.
۳- در اینکه مک‌درموت حرف بدی به استیلی زده و باید توبیخ شود شکی نیست. در اینکه استیلی از بازیکنان بسیار ارزشمند فوتبالی ما بوده و بسیار اخلاق‌گراست هم بحثی نداریم. از مرام استیلی هر چه بگوییم کم گفته‌ایم، اما اینکه حسن روشن می‌گوید درموت را طوری می‌زدم که یک ماه خانه بماند، از حرف خود درموت زشت‌تر است. چیزی شبیه الفاظ و ادبیاتی که در هر روز در فضای مجازی می‌بینیم و می‌خوانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی