نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار پرسپولیس و نود ارومیه گفت: طبیعی بود حواس پرسپولیس بیشتر به لیگ قهرمانان آسیا و بازی با السد باشد.

به گزارش   خبرورزشی ، این روز‌ها مستند فرشاد پیوس با تبلیغات تلویزیونی در سینما‌ها اکران شده و سر آقای گل حسابی گرم است. با این وجود پس از پایان بازی حذفی پرسپولیس و نود ارومیه توانستیم دقایقی با فرشاد پیوس هم‌کلام شویم.
* آقافرشاد فکرش را می‌کردید نود ارومیه این‌قدر حریف سختکوشی باشد؟
خیلی هم غیرطبیعی نبود. جام‌حذفی جام شگفتی‌هاست. تیم‌های کم نام و نشان‌تر با این ذهنیت به جام‌حذفی می‌آیند که برابر تیم‌های بزرگ قد علم کنند. نود ارومیه هم از این قاعده مستثنی نیست. تیمی که به نظرم خیلی خوب تلاش کرد و در نهایت مغلوب سربلند بود.
* پرسپولیس را چطور دیدید؟
طبیعی بود حواس پرسپولیس بیشتر به لیگ قهرمانان آسیا و بازی با السد باشد. این بازی با توجه به تعطیلی لیگ برتر یک بازی دستگرمی برای پرسپولیسی‌ها بود و خدا را شکر با برد هم همراه شد.
* چرا تماشاگران پرسپولیسی استقبال کمی از این بازی کردند؟
کاش تماشاگران بیشتری به ورزشگاه می‌رفتند، اما به هر حال هواداران هم می‌خواهند در بازی با السد به استادیوم بروند.
* ولی سیدجلال حسینی از این بابت شاکی بود و اعتقاد داشت حضور پرشور تماشاگران پرسپولیسی در این بازی حذفی می‌توانست به جوانانی که برابر السد به میدان می‌روند روحیه بدهد.
حق با سیدجلال حسینی است. پرسپولیس از کمبود نفرات رنج می‌برد و به هر حال شاید برانکو بخواهد در دیدار با السد از جوان‌تر‌ها استفاده کند. اگر این جوانان قبل از مسابقه برگشت نیمه‌نهایی آسیا برابر ۱۰۰ هزار تماشاچی یا حداقل ۶۰ هزار نفر بازی می‌کردند جلوی السد استرس کمتری داشتند. سیدجلال هم نگران همین استرس اشت.
* مشکلات مالی هم ظاهراً مزید بر علت شده که بعضی بازیکنان ناراحت باشند.
مشکلات مالی که همیشه در پرسپولیس بوده است. امیدوارم مسئولان امر و شخص آقای گرشاسبی هرچه زودتر و دو، سه روز قبل از بازی با السد این مشکلات را حل کنند، چون پرسپولیس در آستانه فینالیست شدن و تاریخ‌سازی در آسیاست. حیف است این پرسپولیس از بی‌پولی ضربه بخورد.
* برای تماشای بازی پرسپولیس و السد به استادیوم آزادی می‌روید؟
هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام. اگر وقت آزاد داشته باشم و گرفتاری نباشد به ورزشگاه می‌روم. البته شاید هم بچه‌ها اصرار کنند و دسته‌جمعی بازی را در خانه تماشا کنیم!
* راستی از فروش فیلم مستند شما چه خبر؟
خدا را شکر مردم که تا اینجا خوب استقبال کرده‌اند و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد. شما هم برای تماشا تشریف بیاورید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی